Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسعود میرزایی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از توزیع یک هزار تن بذر اصلاح و ضدعفونی شده گندم و جو در بین کشاورزان این استان خبر داد.

وی گفت: هدف از توزیع بذر اصلاح شده٬ کنترل بیماری‌های بذر زاد٬ افزایش کیفیت و کمیت محصول و کاهش حداقل دو نوبت آبیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی افزود: ارقام بذر گندم آبی توزیع شده شامل میهن٬ حیدری٬ پیشگام و اروم٬ ارقام بذر گندم دیم شامل سرداری٬ و آذری ۲ و ارقام بذر جو شامل جلگه و بهمن می‌باشد.

وی اضافه کرد: هر کیلوگرم بذر اصلاح شده گندم آبی ۱۹ هزار ۵۰۰ ریال٬ گندم دیم ۱۷ هزار و ۵۰۰ ریال٬ جو آبی ۱۸ هزار ریال و جو دیم ۱۶ هزار ریال به فروش رسید.

میرزایی ادامه داد: در حال حاضر سه شرکت تهیه و تولید بذر گندم و جو زودرس و میان رس در شهرستان‌های شهرکرد٬ بروجن و لردگان فعالیت دارد.

انتهای پیام/ف

فعالیت سه شرکت تهیه و تولید بذر در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بذر اصلاح شده جهادکشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ

رضا نعیمی با اشاره به رویکرد شرکت آب و فاضلاب استان در خدمات رسانی هر بیشتر و بهتر به مناطق روستایی اظهار داشت: با هدف دسترسی مطلوب اهالی این روستا به آب شرب، شرکت آب و فاضلاب استان با همکاری و همیاری مردم اجرای عملیات اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال را به اتمام رساند.
نعیمی با اشاره به تامین لوله و قسمتی از اتصالات از سوی این شرکت گفت: با همدلی و کمک اهالی در مجموع این عملیات با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.
وی باتاکید بر نقش موثر اهالی در سرعت بخشیدن به عملیات آبرسانی در مناطق روستایی عنوان کرد: حفر کانال و لوله گذاری این عملیات با همکاری مردم و دهیاری روستای دویدوخ به انجام رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه افزود: با اجرای این عملیات ۷۰ درصد اصلاح شبکه‌های فرسوده و ۳۰ درصد عملیات توسعه در این روستا انجام شد.
لازم به ذکر است؛ روستای دویدوخ از توابع شهرستان راز و جرگلان دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است و منابع آبی آن از سه دهنه چشمه و ۲ حلقه چاه تامین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • برق مستقل صنعتی تبریز، نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • اصلاح قیمت خریدتضمینی گندم ضرورتی اجتناب ناپذیر است
  •  نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • اصلاح ۸۰ کیلومتر از شبکه های آب همدان شد
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان
  • اجرای طرح بهارستان در استان سمنان به انجام رسید