Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@23:31:20 GMT

عرضه بلیت قطارهای اربعین شرکت رجا از روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۰۹۵۱

عرضه بلیت قطارهای اربعین شرکت رجا از روز دوشنبه

پول‌نیوز - فروش بلیت قطارهای اربعین شرکت حمل و نقل ریلی رجا از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 23 مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از تاریخ‌ 27 مهرماه تا 13 آبان، حدود 134 رام قطار فوق‌العاده برای مسیر تهران ـ کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد رجبی در خصوص برنامه‌های این شرکت برای سفرهای زیارتی اربعین حسینی به کشور عراق گفت: از حدود 2 ماه پیش هلدینگ هگتا و دو شرکت زیرمجموعه‌اش یعنی رجا و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین با پشتیبانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای ارائه خدمت به زائران حسینی تدارک دیده‌اند.

وی اظهار داشت: تلاش شده است با تأمین قطار به صورت فوق‌العاده تا ایستگاه‌ راه‌آهن کرمانشاه و هماهنگی اتوبوس از ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا مرز مهران توسط آژانس‌های تأمین و برنا گشت امید هر دو در قالب یک بسته همچنین هماهنگی اتوبوس از مهران به نجف و بالعکس از کربلا تا مرز مهران توسط آژانس برناگشت امید به صورت آپشنال در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

مدیرعامل رجا با اشاره به تنوع قطارهای فوق‌العاده در نظر گرفته شده برای متقاضیان سفر به کرمانشاه و بالعکس افزود: سازمان قطارهای فوق‌العاده برای ایام اربعین چهارتخته، شش تخته و صندلی است.

رجبی گفت: قیمت بلیت قطار از تهران تا کرمانشاه بر اساس نوع قطار و به صورت تک مسیره از حدود 700 هزار ریال تا حدودیک میلیون و 500 هزار ریال متغیر بوده که هزینه پذیرایی (نسبت به ساعت حرکت) نیز در آن محاسبه شده است.

مدیرعامل آژانس خدمات مسافرتی جهانگردی تأمین نیز در خصوص نرخ بلیت‌ اتوبوس از ایستگاه کرمانشاه تا مرز مهران و بالعکس گفت: قیمت بلیت اتوبوس این مسیر به صورت رفت و برگشت به قیمت یک میلیون و 500 هزار ریال می‌باشد.

با توجه به تناوب نرخ ارز و به منظور جلوگیری از تفاوت نرخ‌ها در پرداختی از سوی زائران همچنین سهولت در امر زیارت، شرکت برنا گشت امید آمادگی ارائه بسته ادامه مسیر بلیت ترکیبی، از مرز مهران به نجف اشرف و برگشت از کربلا به مرز مهران را با نرخ 5 میلیون و 600 هزار ریال را دارد.

گفتنی است، علاوه بر عرضه بلیت قطار و اتوبوس‌های یاد شده در دفتر مرکزی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در تهران، تعدادی از نمایندگی‌های فروش منتخب نیز در این شهر اقدام به فروش بلیت قطارهای اربعین رجا می‌کنند که نام این دفاتر فروش در سایت رجا اطلاع رسانی می‌شود.

متقاضیان سفر اربعین حسینی باید توجه داشته باشند که برای خرید بلیت و در طول مسیر باید مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه را همراه داشته و بعد از خرید بلیت بلافاصله مندرجات آن را کنترل و در صورت هر گونه مغایرت، غیر همنام یا مخدوش بودن موضوع را به اطلاع اپراتور فروش برسانند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت رجا پول نیوز اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه فردا بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعد از ظهر روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالا رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تا اواسط روز جمعه کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (غالباً ملایم) پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط از عصر جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تأثیر گرفته، در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال این بارش‌ها در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان و در ساعتی از بعدازظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

زورآوند اضافه کرد: متوسط دمای هوا تا روز شنبه در بیشتر نقاط با روندی آرام افزایش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قصرشیرین و سومار با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سنقر با دمای دو درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بوده، طی این مدت دمای هوا در شهر کرمانشاه بین پنج و ۲۳ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده است.

کد خبر 745678

دیگر خبرها

  • سامانه‌ ناپایدار جوی روز یکشنبه وارد کرمانشاه می‌شود
  • نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو کرمانشاه از روز یکشنبه
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود