Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی شهرستان کاشمر، امیر نژادرحیم در خصوص این حادثه اظهار کرد: طی تماس تلفنی پلیس با سامانه 125، خبر اعلام خودکشی، بر روی سقف یک منزل مسکونی سه طبقه در کاشمر اطلاع رسانی شد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر سریعا با اعزام تیم امداد و نجات طبق اعلام فرمانده تیم عملیاتی مشخص شد مردی تقریبا 40 ساله به دلیل مشکلات خانوادگی، روحی و روانی قصد اقدام به خودکشی Suicide دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول آتش‌نشانی کاشمر عنوان کرد: در این عملیات خود من که فرمانده عملیات را برعهده داشتم و از سویی شرکت در چنین عملیات هایی را در پرونده کاری خود داشته با رعایت تمام جوانب به دلیل قفل بودن درب پشت بام طی یک عملیات ریسکی از پنجره خود را به پشت بام رسانده سپس همزمان با صحبت کردن با شخص مذکور و کنترل شرایط موجود اقدام به آرام نمودن و منصرف کردن وی کردم و در یک لحظه از غفلت فرد مذکور استفاده و او را از لبه پشت‌بام دور کردم.

نژادرحیم گفت: پس از اتمام عملیات و رفع خطر از شخص اقدام کننده به خودکشی فرد مذکور در اختیار پلیس Police حاضر در محل قرار گرفت.

منبع:رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش سوزی خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد