Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از تشکیل شدن ۸ پرونده تخلف عدم ایفای تعهدات ارزی توسط شرکت‌های تولیدی و واردکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی خبر داد.

عیسی فاضلی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از تشکیل ۸ پرونده تخلف عدم ایفای تعهدات ارزی توسط شرکت‌های تولیدی و واردکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان افزود: در چند روز گذشته گزارش‌های متعددی از بانک‌های استان مبنی بر دریافت ارز و عدم ایفای تعهد به مبلغ ۳۵ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۴۳۵ یورو و مبلغ ۳ میلیا رد و ۲۶۱ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۵۵۸ وون کره جهت وارد کردن کالا کرده‌اند.

فاضلی در پایان گفت: با گزارش ارسالی پرونده مبنی بر تخلف عدم ایفای تعهدات تولید کنندگان و وارد کنندگان دریافت ارز و خدمات دولتی در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل شد و در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات ارز سمنان بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده این آموزشگاه رانندگی به اتهام گران فروشی به ارزش سه میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول تخلف، متهم را به پرداخت ۳۸ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.   وی ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت مشهد پرونده این تخلف را تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهر ارسال کرده بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد