Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@09:36:41 GMT

محکوم شدن پروانه سلحشوری با شکایت ناجا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۱۰۸۹

محکوم شدن پروانه سلحشوری با شکایت ناجا

گروه سیاسی جهان نيوز: «پروانه سلحشوری»، از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس که حاشیه‌های او مثل درخواست سفر به روسیه و غیره هنوز در خاطر افکار عمومی مانده است، به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با روزنامه دولتی ایران، به محکوم شدن خود پس از شکایت نیروی انتظامی در یک پروند اشاره کرده است.

«روزنامه ایران» در بخشی از گفت‌وگو از سلحشوری می‌پرسد:

«شما دفاعی از یکی از دخترانی که مورد برخورد گشت ارشاد قرار گرفته‌ بود داشتید و نیروی انتظامی از شما شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مسأله به کجا کشیده شد؟» و او پاسخ می‌دهد: من دو سالی که در فراکسیون زنان بودم هر چند شاید دست‌مان برای اقدام عملی بسته بود و نمی‌شد خیلی کار عملی انجام داد اما سعی می‌کردم که حداقل صدای مردم باشم، آن را بشنوم و ابراز کنم. بحث مسکو که می‌خواستم بروم در همین راستا بود. چند وقت پیش دختر خانمی توسط چند مأمور انتظامی کتک خورده بود که این فیلم آن هم پخش شد و این بازتاب بسیار منفی میان مردم داشت و باعث انزجار شدید شده بود. من به عنوان نماینده مردم و یک مسلمان فکر نمی‌کنم خدا هم بپذیرد که کسی را کتک بزنید و بگویید روسری بر سرت بگذار. ضربه‌ای که با این کار زده می‌شود خیلی بیشتر از ضربه خوردن توسط بی حجابی است.

خبرنگار ایران سپس از سلحشوری سؤال می‌کند: الآن سرانجام شکایت چه شده؟

که این نماینده اصلاح‌طلب در پاسخ می‌گوید: «گفته‌اند که مأموران نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف خود این کار را کرده‌اند و من به عنوان نماینده مجلس حق اعتراض نداشته‌ام و نباید واکنش نشان می‌دادم.»

سلحشوری همچنین می‌افزاید: استنباطی می‌آوردند که این موضوع مدیریت شده بوده. خب ما چرا باید در دام این کارهای مدیریت شده بیفتیم؟ این اشتباه بود.[5]

*خانم سلحشوری البته توضیح نداده‌اند که یک مأمور میدانی پلیس چطور در هنگام وقوع یک جرم و هنگامی که از سوی مجرم مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد؛ بایستی پی به مدیریت شدن این صحنه ببرد؟!

از طرفی در صحنه مورد اشاره اساساً عمل خلاف قانونی از سوی مأمور ناجا صورت نگرفته بود و او فقط به دفاع از خود در مقابل ضرب و شتم یک دختر هنجارشکن می‌پردازد.

ضمن اینکه مأمور ناجا در این صحنه به لحاظ قانونی اختیارات بیشتری هم داشت که البته از آنها استفاده نکرد.

سلحشوری همچنین به این نکته هم اشاره نکرده است که مأمور پلیس مورد اشاره او، در این صحنه و بر اثر ضرب و شتم فرد مجرم مجروح نیز می‌شود.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین نظرش را درباره «بیشرف» خطاب شدن مأموران انتظامی در این صحنه توسط مجرم و همدستان او نیز نگفته است!


منبع: مشرق

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه ساختمانی تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، گفت: با تاخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج موثری به‌دنبال ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، اظهار کرد: شهرداران مناطق در این خصوص باید به‌صورت ویژه اقدام کنند و هر ماه روند اصلاح صدور پروانه را در منطقه فعالیت خود گزارش دهند.

وی افزود: با تأخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج مؤثری به‌دنبال ندارد.

کد خبر 750788

دیگر خبرها

  • حذف پروانه کسب های کاغذی از ۵۰۰ هزارتا عبور کرد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه