Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور از امروز یکشنبه در قم آغاز می‌شود و تیم‌های راه یافته به این مرحله به صورت دوره‌ای با هم پیکار می‌کنند.

این رقابت‌ها به میزبانی سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم‌های آپکو پارس قم، مقاومت تهران، شهروند ساری و فرش آرای مشهد، تیم‌هایی هستند که در این رقابت‌ها به میدان می‌روند تا تکلیف تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال امید در سال ۹۷ مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نخستین روز این مرحله از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز تیم‌های شهروند ساری و فرش آرای مشهد، افتتاحیه این مسابقات را برگزار می‌کنند و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم آپکو پارس قم برابر مقاومت تهران دیدار خواهد کرد.

این رقابت‌ها طی روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت و پس از برگزاری ۳ بازی توسط هر تیم، برترین‌های لیگ فوتسال امید شناخته می‌شوند. این در حالی است که تیم آپکو پارس قم امیدوار است پس از سال‌ها که از آخرین قهرمانی نماینده قم در این مسابقات می‌گذرد، بار دیگر بتواند این عنوان را به فوتسال قم اختصاص دهد.

آپکو پارس در دور گروهی این مسابقات توانست بالاتر از تیم شهروند ساری در صدر جدول قرار گیرد و به عنوان تیم اول صعود کند. سال گذشته ۲ تیم قمی در این مرحله از مسابقات حاضر بودند که هیچ یک نتوانستند به مقام قهرمانی برسند چنان که در لیگ امید ۹۶ تیم هیئت فوتبال قم نایب قهرمان و تیم آتلیه طهران قم سوم شدند.

کد خبر 4429289

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور لیگ فوتسال اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، سهمیه پنجم آسیا برای حضور در جام جهانی را زنده کرد.

تیم ملی فوتسال ازبکستان موفق شد ویتنام را شکست دهد و ضمن صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، حضورش در جام جهانی را قطعی کند.

البته ازبکستان پیش از این به واسطه میزبانی جام جهانی 2024، حضورش در این تورنمنت قطعی بود و حالا با این پیروزی باعث شد تا یک سهمیه برای حضور در جام جهانی آزاد شود.

بنابراین مسابقات پلی آف میان چهار تیم حذف شده افغانستان، عراق، ویتنام و قرقیزستان شکل هیجان انگیزی به خود خواهد گرفت و حتی نفس‌گیر تر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال خواهد بود.

افغانستان روز جمعه (7 ثور) از ساعت (11:30 به وقت کابل) به مصاف عراق می‌رود و در صورت کسب پیروزی، برای صعود به جام جهانی به مصاف برنده دیدار قرقیزستان – ویتنام در روز یکشنبه (9 ثور) خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات