Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@23:03:44 GMT

حلقه بسکتبال، جان دانش‌آموز هرمزگانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۱۲۶۰

صراط:

عمر قلندرزاده دانش‌آموز ۱۸ ساله مدرسه شبانه‌روزی جلال آل احمد شهرستان سیریک، در حال بازی بسکتبال داخل مدرسه بود که به سبب فرسودگی حلقه بسکتبال ناگهان پایه فلزی روی سرش سقوط کرد و برخورد آن با سر این دانش‌آموز باعث خونریزی شدید شد.

به گزارش ایران همکلاسی‌های وی که از دیدن این صحنه شوکه شده بودند بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و دقایقی بعد نیز امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند، اما پسر نوجوان پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بهرامی مدیر آموزش و پرورش سیریک در این رابطه گفت: این دانش‌آموز هنگام بازی خود را به حلقه بسکتبال آویزان می‌کند که حلقه به علت فرسودگی از پایه در آمده و پس از برخورد با سر این دانش‌آموز، باعث فوتش می‌شود.

نعمت روز پیکر، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان نیز ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این پسر دانش‌آموز، در خصوص جزئیات این ماجرا گفت: پس از وقوع این ماجرا موضوع را از طریق مدیر آموزشگاه بررسی کردیم و طبق اظهارات ایشان مشخص شد که دانش‌آموزان حاضر در خوابگاه شبانه‌روزی مدرسه جلال آل احمد از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مدت یک ساعت که زمان استراحت و ورزش بوده به محل زمین والیبال مراجعه کردند. در این فاصله سرپرست خوابگاه نیز برای خرید از آموزشگاه خارج شده بود که در همان زمان حادثه رخ داده و منجر به فوت دانش‌آموز شده است.

روزپیکر در ادامه خاطرنشان کرد: طبق اظهارات همکلاسی‌ها که شاهد این حادثه بوده‌اند، دانش‌آموزان در موعد ورزش به دو گروه پنج نفری تقسیم و مشغول بازی شده بودند که در ساعت ۱۷:۳۰ عمر قلندرزاده، دانش‌آموز جانباخته از فرط خوشحالی پیروزی تیمش خود را از سبد بسکتبال آویزان و به حالت بارفیکس خود را به سمت بالا کشیده، اما از آنجایی که پوسیدگی میله بسکتبال مشخص نبوده، حلقه بسکتبال از محل پوسیدگی از جا کنده شده و به صورت دانش‌آموز برخورد کرده است.

پس از این حادثه، بلافاصله دانش‌آموزان طی تماسی با اورژانس ۱۱۵، وضعیت دانش‌آموز را گزارش دادند که تیم درمانی هم پس از ۱۰ دقیقه به محل سانحه مراجعه و دانش‌آموز را به بیمارستان منتقل کردند، اما متأسفانه این دانش‌آموز پس از انتقال به بیمارستان، به‌دلیل شدت خونریزی، جان خود را از دست داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هرمزگان دانش آموز بسکتبال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار