Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:23:49 GMT

نهمین دوره مجلس دانش آموزی آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۱۲۸۲

نهمین دوره مجلس دانش آموزی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی صبح امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی با حضور جمعیت نمایندگان دانش آموزی، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و مسئولان آموزش و پروش آغاز به کار کرد.

 علیرضا کاظمی معاون پرورشی، عباسعلی باقری رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... در این مراسم حضور دارند. 

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، محمود علوی وزیر اطلاعات و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است در این مراسم به ایراد سخن بپردازند

کد خبر 4429342 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا کاظمی مجلس دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش اربعین ۹۷ نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان تامین اجتماعی محمد علی افشانی سردار حسین اشتری بیمه پلیس راهور محسن هاشمی اربعین 97 سازمان محیط زیست بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص در سال گذشته ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ی اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.


حسن کامرانی فرد افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند که در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند