Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ وی افزود : تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی از امروز شنبه 21 مهرماه در سایت سازمان سنجش آغاز شد .

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان تصریح کرد: آن دسته از افرادی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده و همچنین کسانی که در آزمون ثبت نام نکرده اند ، می توانند در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org از نحوه ثبت نام خود مطلع شوند.

دکتر خیری با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور دیگر دغدغه پرداخت شهریه نخواهند داشت به تسهیلات ویژه بانک انصار برای این دانشگاه و اختصاص وام بانکی به کلیه دانشجویان پیام نور اشاره و ادامه داد: دانشجویان یک‌بار برای کل دوران تحصیل خود به بانک انصار مراجعه و پس از افتتاح حساب و تشکیل پرونده با شرایط آسان، اقدام به ثبت‌نام و انتخاب واحد کرده و به طور خودکار در سیستم گلستان مبلغ کل شهریه دانشجو در ترم مربوطه توسط بانک انصار پرداخت می‌شود و دانشجو نیز صرفا اقساط شهریه‌ی خود را با کارمزد 1/4 درصد به بانک انصار پرداخت می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه پیام نور سازمان سنجش کارشناسی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟