Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@06:49:20 GMT

آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله شاهرودی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۱۳۰۲

دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی اخبار منتشر شده مبنی بر بستری شدن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیمارستان را تکذیب کرد. ناطقان: دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی اخبار منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر بستری شدن نائب رئیس مجلس خبرگان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیمارستان را تکذیب کرد.
در این اطلاعیه آمده است که حال عمومی آیت الله هاشمی شاهرودی خوب است و مراحل درمانی‌ وی در حال طی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: ایسنا برچسب ها: آیت الله هاشمی شاهرودی ، رئیس مجلس خبرگان ، بیمارستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجلس خبرگان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا علوی‌تبار، تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای سردبیری روزنامه "صبح امروز" در دهه۷۰، در توضیحی برای "راهبرد" به شرح زیر نوشت:

در خاطرات نقل شده از مرحوم هاشمی رفسنجانی در تاریخ ۸۰/۱/۲۸ به نکته‌ای در مورد من (علیرضا علوی‌تبار) اشاره شده است. برای افزایش دقت و رفع سوءتفاهم توضیحی در مورد آن عرض می‌کنم.

در بازرسی نیروهای امنیتی از دفتر یکی از روزنامه‌ها خلاصه مکتوبی از کتاب هانتینگتون در مورد موج سوم گذار به دموکراسی و راه‌های مختلف آن که توسط من تهیه شده بود، به دست آنها افتاده بود.

آقای مرتضوی (قاضی! مشهور) آن را به‌عنوان سند یک برنامه براندازی مبنایی برای برخورد قرار داده بود. من که از طریق زنده‌یاد غلامعلی ریاحی (وکیلم) از این جریان مطلع شدم، بلافاصله با محبت و همیاری دوستان گرداننده نشریه "عصر ما" به چاپ کامل آن همراه با توضیح اقدام کردم.

مرتضوی پس از مواجهه با چاپ آن، زنده‌یاد ریاحی را به دفتر خود خوانده بود. قدری بد و بیراه نثار من و زنده‌یاد ریاحی کرده و پرونده مختومه شد.

در جریان این اتفاق، من نه بازجویی شدم و نه گفت‌وگویی در مورد براندازی و لیبرال‌ها با من شد. متن خاطرات آقای رفسنجانی در این مورد مبهم و غیردقیق است.

گفتنی است در خاطرات ۲۸بهمن ۱۳۸۰ هاشمی‌رفسنجانی آمده: آقای [سیدابراهیم] رییسی، رییس سازمان بازرسی ‌کل‌ کشور آمد.گفت، سندی از آقای [علیرضا] علوی‌تبار، [سردبیر روزنامه صبح امروز] گرفته‌اند و اعترافات از ادله قصد براندازی لیبرال‌هاست و از ضعف آقای [علی] مبشری، [رییس دادگاه انقلاب تهران]، در اطلاع‌رسانی گفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896234

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان
  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • عکسی از پسر آیت الله هاشمی در یک دیدار عیدانه
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید