Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي هلند در يک نمايش خوب توانست آلمان را با سه گل شکست دهد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، ژرمن ها شنبه شب در آمستردام مقابل هلند متحمل شکست سنگين 3-0 شدند تا فشارها روي سرمربي موفق ژرمن ها بيش از قبل شود. در مهمترين مسابقه شنبه شب از ليگ ملت هاي اروپا، هلند در آمستردام با قضاوت چونيت چاکر ميزبان آلمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مسابقه از سطح آ و از گروه اول برگزار مي شد. تيم ملي هلند در نيمه اول عملکرد خوبي داشت و روي ضربه سر فن دايک در دقيقه 30 به گل اول رسيد و با شايستگي در نيمه اول برنده به رختکن رفت. در نيمه دوم لوو با فرستادن سانه و درکسلر سعي کرد جريان بازي را تغيير دهد و آلمان ها موقعيت هايي هم ساختند ولي در رسيدن به گل ناکام ماندند.
در دقيقه 57 نيمه دوم، لوو براي تغيير دادن جريان بازي سانه و دراکسلر را به جاي مولر و جان به زمين فرستاد و از آن دقيقه به بعد، آلمان سوار بر بازي بود اما اين هلند بود که روي ضد حملات موقعيت‌هاي خطرناکي‌ مي‌ساخت. در دقيقه 65 آلمان بهترين پاس خود را از دست داد؛ پاس در عمق بي نظير کيميش براي سانه، با شوت زميني اين بازيکن همراه شد اما توپ شليک شده با اختلاف ناچيزي از کنار تير دروازه به بيرون رفت. در يک ضد حمله کم تعداد در دقيقه 76 ديپاي دو مدافع حريف را کنار زد اما شوت پاي چپ او دقيق نبود و به اوت رفت.
از سطح ب و از گروه اول، چک در زمينِ اسلواکي موفق شد با گل هاي کرمنيک و شيک 2-1 پيروز شود و با اين برد اولين سه امتياز خود را به دست آورد. در گروه چهارم از همين سطح، بازي تيم هاي دانمارک و جمهوري ايرلند در دوبلين با تساوي 0-0 پايان يافت. در اين گروه دانمارک صدرنشين است. تيم ميزبان، يعني جمهوري ايرلند کار را بهتر آغاز کرد و در ده دقيقه نخست تيم برتر بود.
در ادامه نيز دانمارک نشاني از آن تيم قدرتمند جام جهاني 2018 نداشت و ايرلندي ها سوار بر کار بودند و موقعيت هايي ايجاد کردند. علي رغم موقعيت هاي خوبي که ايرلندي ها داشتند و البته تک فرصت عالي دانمارک در لحظات پاياني نيمه اول، اين نيمه با حساب 0 بر 0 به پايان رسيد. در نيمه دوم اما دانمارک به خود آمد و از همان ابتدا موقعيت هايي را ايجاد کرد و تا دقيقه 75 تيم برتر زمين بود. در نهايت اما اين بازي بسيار پرهيجان و پر موقعيت بدون رد و بدل شدن گلي به پايان رسيد. اين در حالي بود که هر دو تيم، دو نيمه کاملا متفاوت را تجربه کردند.
از سطح سي و از گروه سوم، نروژ 1-0 اسلووني را مغلوب ساخت و بلغارستان 2-1 از سد قبرس گذشت. در اين گروه بلغارستان 9 امتياز دارد و نروژ با 6 امتياز دوم است. از گروه اول از سطح چهارم، گرجستان 3-0 آندورا را شکست داد و بازي لتوني و قزاقستان 1-1 تمام شد. در اين گروه گرجستان 9 امتيازي است. از گروه چهارم نيز، جبل الطارق دست به کار بزرگي زد و در ايروان 1-0 ارمنستان را شکست داد. مقدونيه هم 4-1 ليختن اشتاين را از پيش رو برداشت. در اين گروه مقدونيه 9 امتياز دارد و سه تيم ديگر هر کدام سه امتياز دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليگ ملت هاي اروپا هلند لاله هاي نارنجي ژرمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی

پپ گواردیولا بار دیگر در این زمینه، بهترین تیم را در اختیار دارد. 

منچسترسیتی بیش از هر تیم دیگری در بین پنج لیگ معتبر اروپایی، موفق شده است تا در فصل ۲۴-۲۰۲۳، در جریان بازی موقعیت‌سازی کند. 

طرفداری | به گزارش آمازون پرایم، سیتیزن‌ها در فصل جاری لیگ برتر، ۳۵۹ بار در جریان بازی (به جز ضربات شروع مجدد شامل پنالتی، کرنر، ایستگاهی، ضربه دروازه و پرتاب اوت) روی دروازه حریفان خلق موقعیت کرده‌اند تا آمار درخشانی از این حیث، از خود بر جا گذاشته باشند. پس از آن‌ها، بایرن مونیخ (۳۵۸)، لیورپول (۳۴۲)، رئال مادرید (۳۳۷) و بایرلورکوزن (۳۲۸) در رده‌های دوم تا پنجم این رده‌بندی قرار می‌گیرند. 

بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی