Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی نیکونیا مدیر روابط عمومی و تولید موسسه «آوای هنر» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این موسسه بیان کرد: طبق آخرین برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته روز بیست و سوم مهرماه اولین آلبوم روزبه بمانی در مقام خواننده توسط شرکت «آوای هنر» منتشر می‌شود. این در حالی است که پس از پایان ایام محرم و صفر نسبت به برگزاری کنسرت این ترانه‌سرا و خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گروه «ایوان بند» نیز که طی ماه‌های اخیر تحت مدیریت شرکت «آوای هنر» به فعالیت مشغول است، توضیح داد: خوشبختانه طی هفته‌های گذشته تک‌آهنگ‌هایی از سوی اعضای ایوان بند در فضای مجازی منتشر شده که استقبال بسیار خوب مخاطبان را در پی داشته است. همین موضوع باعث شد که ما برای برگزاری کنسرت‌های این گروه اقدامات لازم را انجام دهیم. که بعد از پایان ایام محرم و صفر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت‌های ایوان بند نیز میزبان طرفداران خواهد بود.

نیکونیا درباره فعالیت‌های جلیل سائین خواننده جدیدی که طی ماه‌های اخیر کارهایی را تولید کرده، گفت: برای جلیل سائین هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته اما فعلا مشغول تولید آثاری برای انتشار در فضای مجازی هستیم که بتوانیم بر اساس آن نسبت به حوزه نوع مخاطبان این خواننده اقدامات لازم را برای تولید آلبوم یا برگزاری کنسرت انجام دهیم. به هر صورت این خواننده نیز دارای سبک و سیاق متفاوتی است که چند اثر منتشر شده از او در فضای مجازی دربرگیرنده نظرات جالب توجهی بوده است.

کد خبر 4426621 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: روزبه بمانی موسیقی پاپ اربعین ۹۷ تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی هالیوود سینمای مستند فیلم کوتاه کارگردان تئاتر سریال ایرانی سینمای آمریکا نمایشگاه نقاشی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شبکه افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد

به گزارش جماران؛ مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه در فضای مجازی و ادعای ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی لازم به توضیح است که اظهار به معنای اطلاع مطلبی به فرد دیگر است.

 

در سال‌های اخیر برخی افراد به منظور ارسال و رساندن درخواست‌های شخصی خود به مقامات دولتی به جای مراجعه به روابط عمومی‌ها و ثبت نامه اداری، اقدام به ارسال اظهارنامه کرده‌اند.

 

 با الکترونیکی شدن فرایند ارسال اظهارنامه این موضوع نیز افزایش یافته است و بعضا افراد در قالب ارسال اظهارنامه به مسئولان دولتی، درخواست شخصی خود را مطرح می‌کنند.

 

 ارسال درخواست‌های شخصی به مقامات دولتی، فرایند حقوقی محسوب نمی‌شود و باید از طریق روابط عمومی دستگاه انجام شود.

 

همچنین لازم به توضیح است که دستورالعمل ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی موضوع جدیدی نیست و این اقدام از سال ۹۲ در حال اجرا بوده است.

 

 لازم به ذکر و تصریح است کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» در سوره‌مهر منتشر شد
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • انتشار خاطرات منفورترین نخست وزیر تاریخ بریتانیا