Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@08:18:49 GMT

وزير راه و شهرسازي وارد استان سمنان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۱۴۱۹

وزير راه و شهرسازي وارد استان سمنان شد

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي، به منظور بازديد از چند طرح عمراني در غرب استان سمنان در قالب سفري يکروزه از ايستگاه راه آهن وارد شهرستان گرمسار شد.

به گزارش ايرنا، وزير راه و شهرسازي روز يکشنبه پس از ورود به شهرستان گرمسار از ايستگاه راه آهن، ضمن اداي احترام و غباروبي مزار شهدا، از طرح در حال تکميل راه آهن گرمسار بازديد مي کند و به بررسي برخي مشکلات اجراي اين طرح مي پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازديد از طرح جاده سيمين دشت- فيروزکوه و گرمسار- فيروزکوه از ديگر برنامه هاي سفر عباس آخوندي به شهرستان گرمسار در استان سمنان است و در بخش ديگري، عباس آخوندي طرح تعريض جاده ايوان کي- گرمسار را کلنگ زني مي کند.
داريوش طاهري فرماندار گرمسار در گفت وگو با ايرنا، با بيان اين که وزير راه و شهرسازي امروز با مسئولان نهادهاي اجرايي استان سمنان در فرمانداري گرمسار ديدار مي کند، ادامه داد: در اين سفر آخوندي از مسکن مهر قديم و جديد شهر ايوانکي بازديد مي کند و در نشست شوراي اداري در فرمانداري حضور مي يابد.
در اين سفر، قدرت الله ابک سرپرست معاونت امور عمراني استانداري سمنان، غلامرضا کاتب نماينده مردم شهرستان هاي گرمسار و آرادان در مجلس شوراي اسلامي و تعدادي از مسوولان استاني و محلي، وزير راه و شهرسازي را همراهي مي کنند.
به گزارش ايرنا، گستره جاده هاي استان سمنان به اندازه جاده هاي 6 استان کشور است، اين استان با 97 هزار و 491 کيلومتر مربع به لحاظ وسعت رتبه ششم کشوري را دارد و در هر 60 دقيقه حدود 300 تا 400 وسيله نقليه از محورهاي استان عبور مي کند، در زمان اوج سفرها در هر 60 دقيقه به طور متوسط بيش از يکهزار و 200 خودرو از محورهاي استان سمنان تردد دارد.
در 10 سال گذشته بيش از 35 هزار واحد مسکوني در استان سمنان سمنان ساخته شد.
گرمسار غربي ترين شهرستان استان سمنان و داراي وسعت پنج هزار و 182 کيلومتر مربع و جمعيتي حدود 70 هزار نفر است، اين شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامين، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کوير مرکزي محدود مي شود.
7339/6103
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد