Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ۲۵ مهر ماه آغاز خواهد شد. طبق بند ۸ - ۹ آیین نامه سازمان لیگ، تیمی که تسویه حساب نکرده باشد نمی‌تواند در مسابقات ثبت نام کند. درحالی که رئیس سازمان لیگ اعلام کرده به غیر از باشگاه سایپا هیچ تیم دیگری بدهی ندارد اما حمیدرضا سوسن آبادی یکی دیگر از طلب کاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا سوسن آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره طلبش از باشگاه های لیگ برتری والیبال گفت: از دو باشگاه شهرداری ارومیه و خاتم اردکان طلب دارم. سال ۹۵ مبلغی از قرارداد من با شهرداری ارومیه باقی ماند و فدراسیون اعلام کرد در ازای گرفتن چک رضایت دهیم تا تیم بتواند وارد لیگ شود که من این کار را انجام ندادم.

بازیکن لیگ برتری والیبال در ادامه افزود: ضیایی آن زمان سرپرست فدراسیون بود و خودش مستقیم وارد عمل شد و به ما قول داد که چک های شهرداری ارومیه پاس می شود که ما نیز پذیرفتیم و چک ها را قبول کردیم اما متاسفانه چک ها برگشت خورد. بعد از چند بار پیگیری از طریق فدراسیون به نتیجه ای نرسیدیم و مجبور شدیم چک ها را برگشت بزنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه فدراسیون درصدی از قرارداد بازیکنان را دریافت می کند این انتظار وجود دارد که از حق و حقوق بازیکنان حمایت کند اما تا به امروز هیچ حمایتی از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.

سوسن آبادی به باشگاه خاتم اردکان اشاره و خاطرنشان کرد: تیم خاتم اردکان فصل گذشته تصمیم گرفت دو بازیکن را اخراج کند و به جای آنها دو بازیکن دیگر را به تیم اضافه کند. جلسه ای با من و سایرین برگزار کردند و چون من کاپیتان تیم بودم به آنها گفتم این کار را انجام ندهند و توافق صورت گرفت و قضیه منتفی شد اما پس از پایان نیم فصلِ نخست تصمیم آنها برگشت. هدف گذاری تیم خاتم قرارگیری در بین هشت تیم اول لیگ بود اما ما موفق شدیم عنوان ششمی را تا پایان نیم فصل کسب کنیم. نمی دانم چه شد بعد از نیم فصل با من تماس گرفتند و اعلام کردند از تیم اخراج شده ام و باشگاه با من همکاری نخواهد کرد.

او در ادامه گفت: پس از این اتفاق با فدراسیون تماس گرفتم و مشکل را بیان کردم آنها به من گفتند اگر برگه تسویه را دریافت کنم مشکلی وجود ندارد.  از سال ۹۶ همچنان پیگیر کارم هستم ولی هیچ تسویه حسابی صورت نگرفته، حدود ۱۰ ماه است از باشگاه خاتم دریافتی نداشته ایم. فرخی از باشگاه تماس گرفت و اعلام کرد رای شما را نوشته اند و صددرصد پول پرداخت خواهد شد و من به او گفتم اگر من رضایت ندهم و این قضیه پیگیری نشود آیا تیم می تواند در لیگ حضور داشته باشد یا خیر؟ که بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد.

سوسن آبادی بیان کرد: سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشتم زمانی که یک بازیکن از تیم اخراج می شود شرایط برای او سخت است چرا که تنها منبع درآمد یک بازیکن همین قراردادهاست. در نیم فصل گذشته دو بار پاسور برتر هفته شدم و سعید معروف سه بار، چرا باید وادی جایگزین من شود و من کنار گذاشته شوم؟ برای یک بازیکن شخصیت و آبروی او بسیار مهم است.  به لطف خدا توانستم امسال با تیم سایپا قرارداد ببندم.  اتفاقی که رخ داده این است برخی انتظار دارند بازیکنان مجانی برای والیبال بازی کنند در صورتی که تمام زندگی و درآمد آنها از لیگ تامین می شود.

وی  یادآور شد: اگر فدراسیون والیبال کوتاهی کند حتما به دادگاه ورزشی شکایت خواهم کرد. سال ۹۲ در دوران داورزنی، او تیم گنبد را مجاب کرد تا زمانی که با بازیکنان تسویه نکرده حق حضور در رقابت های لیگ را ندارد در این دوره نیز باید چنین حمایتی صورت گیرد.

بازیکن لیگ برتری والیبال در پاسخ به این سوال که شفقی اعلام کرده هیچ تیم بدهکاری وجود ندارد، آیا این صحبت درست است؟ گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد، یک زمانی محسن ملت، مدیرعامل خاتم ارکان با من تماس گرفت و گفت مبلغی را برای تسویه حساب در نظر گرفته است. باقی مانده پول من حدود ۶۰ میلیون تومان بود جدا از بحث متمم ها چرا که متمم اصلا در قرارداد ثبت نمی شود.  ملت با من تماس گرفت و بیان کرد تا قبل از سال ۹۷ مبلغی از قرارداد پرداخت خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و من شب سال نو با او تماس و گفتم گرفتارم و اگر امکان دارد مبلغی از قراردادم پرداخت شود و او به من گفت شماره حسابت را بفرست تا دو میلیون تومان برای تو واریز کنم که بتوانی شب عید را بگذرانی!مگر من محتاج یا نیازمند هستم؟ من لنگ دو میلیون تومان نیستم و تنها حق و حقوق خودم را می خواهم احتیاج به چنین پول هایی ندارم.

سوسن آبادی در پایان گفت: یکی از دلایلی که ملی پوشان ما در مسابقات جهانی و لیگ ملت های والیبال از نظر روحی و روانی از سایر بازیکنان کشورهای دیگر ضعیف هستند به دلیل همین طلب ها و بدهی هاست. چرا که ملی پوشان از طریق همین قراردادها ساپورت می شوند شرایط بازیکنانی که در لیگ های خارجی بازی می کنند خیلی بهتر از بازیکنان داخلی است. من در سال ۸۹ با قراردادم توانستم خانه خریداری کنم اما با این نوسانات بازار با مبلغ ۲۰۰ -۲۵۰ میلیون تومان دیگر نمی‌توان کاری کرد.

کد خبر 4428806 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید معروف لیگ برتر والیبال والیبال اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی فرنگی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان السد قطر وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال السد قطر جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به انصراف محمد موسوی از تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلاد تقوی رئیس قدراسیون والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمانان ایران حضور پیدا کرد و درباره شرایط این رشته صبحت کرد. 

وی در ابتدا گفت: اول از هم این را باید بگویم که در عرصه فنی سرمربی تیم ملی پس از اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شد به رسانه پاسخگو می‌شود، زیرا که اعتقاد دارم که باید به رسانه‌ها پاسخگو باشیم چون رسانه ذهن جویای جامعه است و باید پاسخگو باشیم.

تقوی در واکنش به انصراف سید محمد موسوی از تیم ملی گفت: من با محمد موسوی صحبت نکردم اما با آقای مرادی  نائب رئیس اول فدراسیون والیبال و سرپرست تیم ملی صحبت کردم، آقای موسوی هم قطعا دلایل خودشان را داشتند، امروز وارد این دلایل نمی‌شوم و کسی که باید راجب جزئیات این تصمیم صحبت کند سرمربی تیم است زیرا که مباحث فنی هم در این انصراف وجود دارد.

در آخر رئیس فدراسیون والیبال ابراز نگرانی کرد و ادامه: امیدوارم هرکدام از بچه‌های تیم ملی تصمیمی می‌گیرند مردم را در اولویت داشته باشند و منافع آن‌ها بالاتر از مردم و تیم نباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام