Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از عجیب‌ترین اخبار هفته گذشته در دنیای ورزش مربوط به فوتبالیست محبوب و معروف جهان بود. خبری که رسانه‌های دنیا را تکان داد.      کریستیانو رونالدو بازیکن یونتوس ایتالیا و ملی پوش پرتغالی، با اتهام سنگین تجاوز رو به رو شده است. این اتهام توسط پلیس لاس وگاس در حال بررسی است. پس از افشای جزئیات تجاوز کریس رونالدو به یک مهمان دار هواپیما، هواداران این بازیکن محبوب بر علیه او در فضای مجازی کمپین اعتراضی تشکیل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   زندگی شخصی رونالدو در حال حاضر  زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار گرفته است. با این حال طبق گزارش باشگاه یونتوس رونالدو فقط به موفقیت این تیم فکر می‌کند.   پلیس لاس وگاس در حال بررسی تحقیقات و اسنادی است که به گفته خانم کاترین مایورگا مهماندار هواپیما در ژوئن ۲۰۰۹ توسط رونالدو در هتلی واقع در لاس وگاس مورد تجاوز واقع شده است.   اتهام جنسی رونالدو زیان زیادی به شرکتهای بزرگ ورزشی وارد کرد   ماه گذشته این اتهام  اولین بار در مجله اشپیگل توسط زنی که مورد تعرض جنسی قرار گرفته بود مطرح شد.      در مصاحبه‌های مختلف سال‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها اتهام تجاوز جنسی توسط وکلای رونالدو رد شده است. ولی آن‌ها در نهایت اعتراف کردند که در سال ۲۰۱۰ مبلغ ۳۷۵ دلار را به کاترین مایورگا پرداخته اند تا این موضوع باعث ساختن حاشیه برای رونالدو نشود.   وکلای رونالدو در مصاحبه‌های خود اتهام تجاوز توسط موکل‌شان را نپذیرفته‌اند و صرفا به خاطر تمام شدن این ماجرا بوده که پول را پرداخته‌اند.      اما بر اساس گفته خانم مایورگا او چندین با از تماس جنسی امتناع کرده، ولی در نهایت قربانی این رابطه می‌شود.   این خانم همچنین با تایید دریافت پول به دلیل ایجاد کمپین ME TOO نتوانسته سکوت کند و با افشای این تجاوز به دفاع از حقوق زنان پرداخته است.   ضرر و زیان شرکتهای بزرگ شرکت EA Sport که رونالدو را بر روی پوشش بازی ویدویی خود قرار داده بود؛ او را از تمامی تبلیغات خود حذف کرده است.     شرکت نایک نیز که بیشترین تبلیغات خود را با رونالدو دارد با اعلام نگرانی در رسانه‌ها به گسترده شدن این اتهام بیشتر دامن زد. رونالدو که تمرینات تیم پرتغال را رها کرده و به ایتالیا برگشته؛ در اینستاگرام خود به هواداران اعلام کرده این اخبار کذب و دروغ است. پیش از این پرونده‌های تجاوز برای فوتبالیست‌های دیگری نیز باز شده بود. بازیکنانی مثل جان تری، کریم بنزما و فرانک ریبری، اشلی کول، وین رونی، رایان گیگز از جمله بازیکنانی بودند که در فواصل مختلف درگیر پرونده های مربوط به تجاوز جنسی شدند.   یکی از جنجالی ترین پرونده ها مربوط به جان تری بود. بعد از فاش شدن تجاوز او به همسر وین بریج فابیو کاپلو کاپیتانی را از او گرفت و جان تری به ناچار از تیم ملی خداحافظی کرد. کوبی برایانت ستاره بسکتبال دنیا نیز که در سال ۲۰۰۳ به دلیل بازی در فیلم هالیوودی اسکار گرفته بود به جرم تجاوز به یک کارمند ۱۹ ساله محکوم شد. شرط رونالدو برای درخواست بازجویی پلیس آمریکا رونالدو برای موافقت با خواسته پلیس لاس و گاس یک شرط گذاشته است. رونالدو متهم به تجاوز جنسی به یک زن آمریکایی در سال 2009 است.   پلیس لاس وگاس پیش از این تاکید کرد که باید این ستاره بزرگ بازجویی شود و به سوالات پاسخ دهد. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا اعلام کرد که رونالدو برای موافقت با خواسته پلیس لاس و گاس یک شرط گذاشته است و آن این که از طریق ویدئو و در ایتالیا به سوالات آنها پاسخ دهد. به نوشته این روزنامه ایتالیایی رونالدو در شرایط کنونی به خاطر فشردگی زیاد بازی‌های یوونتوس نمی‌تواند ایتالیا را به مقصد آمریکا ترک کند و به همین خاطر چنین شرطی گذاشته است. رونالدو در تابستان از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و توانست در این تیم ایتالیایی هم عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تجاوز جنسی رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست

سرمربی نامدار ایتالیایی سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال را معرفی کرد.

طرفداری | از نظر فابیو کاپلو، مسی، مارادونا و پله سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال هستند.

مراسم جایزه لوریوس شب گذشته در کاخ سیبلس شهر مادرید با حضور چهره‌های سرشناسی برگزار شد. فابیو کاپلو، سرمربی نامدار ایتالیایی که تجربه هدایت باشگاه‌های بزرگی چون میلان، رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، در حاشیه این مراسم گفت:

در جام خوان گامپر، مسی را 20-25 دقیقه تماشا کردم و از رایکارد (سرمربی وقت بارسا) درخواست کردم او را به صورت قرضی به خدمت بگیرم. مسی یه نابغه بود. لامین یامال می‌تواند جای او را بگیرد؟ 

لامین یامال کیفیت بالا و استعداد جالب توجهی دارد، ولی یک نابغه مثل مسی، پله و مارادونا نخواهد شد. 

آیا کریستیانو رونالدو نابغه نیست؟ 

ما فقط سه نابغه در تاریخ فوتبال داشته‌ایم؛ مسی، پله و مارادونا. هرگاه از من درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می‌پرسند، من مسی را انتخاب می‌کنم. رونالدو بازیکن بزرگی است که عناوین و افتخارات زیادی کسب کرده، اما مثل مسی یک نابغه نیست. رونالدو شوت می‌زند، موقعیت می‌سازد و همه کار می‌کند، اما نابغه نیست. به همین سادگی.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟