Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@11:22:40 GMT

مراسم روز جهانی استاندارد با حضور جهانگیری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۱۵۹۱

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم روز جهانی استاندارد دقایقی قبل با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در سخنرانی خود با اشاره به وضعیت کنونی استانداردها در دنیا و وضعیت اجرا و تدوین استانداردها در ایران، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به این موضوع تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور نیز حضور دارد.

علیرغم حضور دو معاون رئیس جمهور، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت تا این لحظه به مراسم نیامده؛ این در حالی است که وی روز گذشته برای افتتاحیه نمایشگاه صنعت نیز حاضر به حضور نشده بود.

کد خبر 4429381 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد اسحاق جهانگیری محمد شریعتمداری نیره پیروزبخت اربعین ۹۷ بانک مرکزی ایران قیمت نفت صادرات نفت گمرک ایران تولید نفت تحریم اقتصادی ایران بازار ارز دلار بورس بازار سهام ایالات متحده آمریکا وزارت جهاد کشاورزی نرخ ارز قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از insidethegames؛ امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در مورد برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس گفت: ما برای نقشه دوم برگزاری افتتاحیه ورزشگاه پارک دو پرنس را در نظر گرفته ایم و اگر از لحاظ امنیتی به مشکل بخوریم مراسم را در این ورزشگاه برگزار می‌کنیم.   مکرون همچنین گفت: ما برای برگزاری افتتاحیه ساختمان تروکادرو روبروی برج ایفل را هم در نظر داریم و باید دید تا آن زمان شرایط چگونه خواهد بود.   رئیس جمهور فرانسه در مورد تهدیدات احتمالی گفت: فکر می‌کنم هواپیما‌های بدون سرنشین یک تهدید برای ما محسوب می‌شود و جنگ اوکراین و غزه دلیلی است که ما باید تمامی جوانب را در نظر بگیریم و این تهدیدات به همین دو دلیل برای ما وجود دارد.   وی در ادامه گفته است: تلاش می‌کنیم در دوره برگزاری المپیک آتش بس را در این کشور‌ها بر قرار کنیم و این پیشینه تاریخ المپیک است که در زمان برگزاری باید در تمام جهان صلح و در مناطق جنگی آتش بس برقرار باشد.   پیش بینی می‌شود در زمان برگزاری مراسم افتتاحیه ۳۰۰ هزار نفر از نزدیک و ۲۰۰ هزار نفر از منازل و خیابان‌های اطراف و همچنین ۱۰ میلیون بیننده تلویزیونی این مراسم را مشاهده کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • عکس/ رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴