Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع و ستاد مشترک ارتش یمن آمده است: ما از کسانی که فریب خورده و همچنان در کنار متجاوزین علیه ملت ایستاده اند دعوت می کنیم تا از عفو عمومی اعلام شده به عنوان آخرین فرصت برای بررسی مجدد اقدامات خود و تصحیح اشتباهاتشان استفاده کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این درخواست در راستای عفو عمومی صادره از سوی مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن صورت می گیرد چرا که این عفو عمومی فرصت تاریخی در برابر فریب خوردگان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تاکید شده است: یمن به وسعت همه فرزندانش است و صفحه جدیدی بازخواهد شد. کسانی که فریب خورده اند می توانند در امنیت کامل به محل زندگی خود بازگردند.

کد خبر 4429363

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ 2015 یمن عربستان سعودی یمن اربعین ۹۷ ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی ترکیه روسیه جمال خاشقجی سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم است و با استناد به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟