Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیتا گرامی، نایب رییس هیئت والیبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به برگزاری سمینار منطقه ای والیبال ویژه بانوان در کرمان، گفت: بر این اساس شهرستان ها و توابعشان به 4 گروه (4 منطقه) تقسیم بندی می شوند که نخستین مرحله ی این سمینار پنج شنبه 26 مهر جاری با حضور شهرستان های منطقه یک همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی به میزبانی کرمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری سمینار منطقه ای را برنامه ریزی به منظور شناخت ظرفیت های موجود شهرستان ها چه از لحاظ سخت افرازی و چه از لحاظ نیروی انسانی و فنی و شناسایی آنها برای برگزاری سمینارهای منطقه ای و المپیاد بانوان والیبالیست در تمامی رده های سنی عنوان کرد.

گرامی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری همایش بزرگ داوران استان در بخش بانوان، طی آذر ماه امسال خبر داد.

وی با اعلام اینکه هنوز با شایستگی ها و پتانسیل های بانوان ورزشکار و ورزش دوست دیار کریمان و برنامه های اجرایی که باید برای این عزیزان صورت پذیرد، فاصله ی زیادی داریم، افزود: با توجه به فضای موجود و فرصت مناسبی که با تأیید، تأکید و حمایت های بی دریغ امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان برای حضور بانوان در عرصه های ورزشی فراهم است، کم لطفیست که نتوانیم از آن استفاده کنیم.

گرامی تصریح کرد: خدمت ما تنها ادای دینی کوچکی برای این قشر آسیب پذیر است.

گیتا گرامی یکی از بازیکنان و مربیان مطرح و خوش نام ورزش استان و کشور است که در حال حاضر سکانداری ورزش بانوان استان را عهده دار است.

انتهای پیام/ب

سمینار منطقه ای والیبال در کرمان برگزار می شود

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی

به گزارش قدس انلاین، علیرضا شهرجردی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی با اعلام این خبر افزود: این آزمون به صورت منطقه‌ای و با حضور نجاتگران استان‌های قم، اصفهان، یزد، کرمانشاه، همدان و مرکزی به مدت ۹ روز در مجموعه ورزشی جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساوه برگزار می‌شود.   

وی افزود با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون اندیشیده شده است، گفت: تست دریافت درجه ایثار در دو مرحله آمادگی جسمانی و آزمون مهارتی انجام می شود. در نخستین بخش آزمون، شرکت‌کنندگان پس از انجام آزمون ۹ ماده‌ای آمادگی جسمانی و کسب حد نصاب لازم با تایید هیات داوران به مرحله دوم که ویژه فعالیت‌های تخصصی و مهارتی امدادگران است،‌ راه می یابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: در مرحله آمادگی جسمانی آیتم‌های تست کوپر، دراز و نشست، انعطاف نیم تنه به جلو، دوی ۴۵ متر، پرش طول درجا، فشار موازی، پرش جفت دو طرف، دوی مارپیچ و معلق ماندن و در مرحله مهارتی نیز آزمون تخصصی پیش بیمارستانی، جستجو و نجات در جاده، جستجو و نجات در آوار، جستجو و نجات در کوهستان، جستجو و نجات در محیط های آبی انجام می‌شود.

سیاوش غلامی رئیس امور امدادگران سازمان امدادونجات کشور نیز با تشریح مراحل آزمون گفت: این آزمون یکی از مهم‌ترین آزمون های کشور در حوزه امداد و نجات محسوب می‌شود و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و به امدادگرانی که امتیازات لازم را در همه مراحل این آزمون کسب کنند از سوی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، گواهینامه ایثار اعطا می شود که بالاترین درجه امدادی در هلال احمر محسوب می‌شود.

وی افزود: به همین جهت سازمان امداد و نجات کشور با توجه‌ ویژه‌ای اقدام به برگزاری آزمون با انتخاب نخبگان این حوزه به عنوان هیات داوران و کادر اجرایی کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: هدف از برگزاری این آزمون ها افزایش و تقویت توان عملیاتی و بالابردن سطح مهارت و آمادگی بدنی نجاتگران برای حضور موثر در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه و خدمت رسانی در راستای رسالت جمعیت هلال احمر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی