Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در رشته‌های تفنگ و  تپانچه بادی در بخش  بانوان در سالن ۸۰ خط ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم اعزامی استان قم توانست در بخش تیمی و انفرادی مسابقات قهرمانی کشور نتایجی قابل قبول را کسب کند.

در این مسابقات در بخش تفنگ بادی ۸۵ نفر و در بخش تپانچه بادی ۸۷ نفر حضور داشتند که در بخش تفنگ بادی، سیده رؤیا صبح خیز تیرانداز جوان استان قم که سابقه کسب مدال‌های آسیایی در رده نوجوانان و جوانان را دارد با ثبت امتیاز ۶۱۷ با کسب جایگاه دوازدهم به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عطیه قدمی دیگر تیرانداز استان قم در بخش تفنگ بادی بود که امتیاز ۶۱۶.۲ را ثبت کرد و در میان ۸۵ تیرانداز، پانزدهم شد. همچنین نرجس کولیوندی سومین و آخرین نماینده قم در مسابقات تفنگ بادی با ۶۰۳ امتیاز در رده سی و سوم قرار گرفت.

در مسابقات تپانچه، بهترین عملکرد از سوی تیراندازان قمی از آن مهدیه کشکولی شد به طوری که این تیرانداز با ثبت رکورد ۵۳۱  در رده ۵۶ قرار گرفت و خدیجه هاشمی با امتیاز ۵۲۱ با رتبه ۶۸ و سارا واعظی با ثبت امتیاز ۵۱۶ با رتبه ۷۵ به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

در بخش تیمی، تیم تیراندازی استان قم در بخش تفنگ بادی در رده ششم ایستاد و در بخش تپانچه، قم در مکان بیست و سوم قرار گرفت. بدین ترتیب، این نتایج نشان می‌دهد تیراندازی قم در بخش تفنگ بادی به مراتب جلوتر از تپانچه است و سرمایه گذاری عمده در بخش تفنگ در سال‌های گذشته به تقویت جایگاه تیراندازان بخش تفنگ بادی نسبت به تپانچه کمک کرده است.

به طور کلی، اقبال عمومی تیراندازان تازه کار نیز به فعالیت در رشته تفنگ بادی بیش از تپانچه است. این در حالی است که تیم تیراندازی بانوان قم امسال در لیگ برتر تیراندازی زنان کشور نیز حضور دارد.

کد خبر 4429292

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی فدراسیون تیراندازی مسابقات تیراندازی اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در رشته تراپ و اسکیت از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است: (زمان به وقت ایران)

یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه:

مرحله مقدماتی تراپ آقایان و بانوان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰


دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه:

روز دوم مقدماتی تراپ آقایان و بانوان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰

سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه:

فینال تراپ بانوان - ساعت ۱۵:۳۰

فینال تراپ آقایان - ساعت ۱۷:۰۰

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:

مرحله مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

شنبه، ۸ اردیبهشت ماه:

روز دوم مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه:

فینال اسکیت آقایان - ساعت ۱۷

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح پور،‌ بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در بخش تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت با هدایت نریمان نیکخو، ترکیب تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند. احمدرضا هامونی حقیقت نیز سرپرست این تیم است.

دیگر خبرها

  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک