Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:59:47 GMT

انهدام یک باند قاچاق سوخت در سميرم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۲۰۰۲

انهدام یک باند قاچاق سوخت در سميرم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سهراب قرقاني فرمانده انتظامی شهرستان سميرم اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان عمده سوخت، طرح کنترل سوخت در شهرستان "سمیرم" اجرا شد.

وی افزود: مأموران گشت انتظامی حین گشت زنی دریکی از محورهای فرعی این شهرستان به یک کامیون کشنده تانکر دار ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: این خودرو حامل 30 هزار لیتر گازوئیل بود که راننده مدارک و مجوز مربوطه را ارائه نداد.

قرقانی ادامه داد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد مقدار 13 هزار و 500 ليتر گازوئیل نیز در یک مزرعه کشاورزی جاساز شده که مأموران وارد عمل شدند و پس از هماهنگی قضائی آن را کشف کردند.

سرهنگ قرقانی از دستگیری 3 نفر در این رابطه خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه ارزش گازوئیل کشف‌ شده یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهد داد قاچاقچيان سوخت، اقتصاد کشور را متزلزل کنند و با قاطعيت با اين موضوع هم برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/م

دستگیری اعضای یک باند 3 نفره قاچاق سوخت در سمیرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها ، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها کردند و در بازرسی از این کامیون ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد