Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباسعلی کریمی در مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با تشکر از نوع ادبیات رئیس جمهور در سازمان ملل متحد در مقابل ادبیات ضعیف رئیس جمهور آمریکا افزود: در ۸ سال دفاع مقدس، کشور برای حفظ آرمان‌های نظام نیاز به سربازانی داشت که در جبهه‌ها از جان گذشته و به جنگ دشمن بروند، اما امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و جنگ اقتصادی نیاز به سربازان اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جنگ امروز سربازانی می‌خواهد که از همین دانشگاه‌ها فارغ التحصیل می‌شوند، اما تبلیغاتی که از آن طرف مرز‌ها در حال انجام است براحتی این سربازان را مایوس می‌کند.

کریمی افزود: به نظر ما دانشگاهیان، رئیس جمهور باید با همان ادبیاتی که در سازمان ملل دنیا را قانع کردند با دانشگاهیان نیز صحبت کنند و این صحبت مقطعی و تنها در چنین مراسم‌هایی نباشد بلکه با تعامل بیشتر رئیس جمهور و دولت با دانشگاهیان، اعتماد سربازان دانشگاهی خود را کسب کنند و به آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری بدهند.

وی گفت: ۸ سال جنگ با عراق جنگی بود که همه می‌توانستند آن را ببینند، جنگی که در آن شیپور می‌زدند و با شنیدن صدای آن شیپور سربازان از کوچک گرفته تا بزرگ متوجه خطر می‌شدند و پا به میدان نبرد می‌گذاشتند، اما جنگ اقتصادی فعلی جنگی است که در آن هیچ شیپوری زده نمی‌شود و اگر با کم لطفی مسئولان روبه رو شود ممکن است که باعث شود، سربازان دانشگاهی خود را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دانشجویان جنگ اقتصادی دانشگاه پرورش سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین و فرانسه تشکیل کشور مستقل فلسطین را خواستار شدند

به گزارش جماران؛ شی جین پینگ رئیس جمهور چین و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در بیانیه مشترکی به تشکیل کشور مستقل فلسطین در داخل مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی دعوت کردند.

در بیانیه چین و فرانسه آمده است: «روسای جمهور چین و فرانسه به اجرای فوری راه حل دو کشوری و همزیستی مسالمت آمیز بین اسرائیل و فلسطین به عنوان دو کشور همسایه و تضمین تشکیل یک کشور فلسطینی قابل زندگی و مستقل و داری حاکمیت براساس مرزهای سال ۱۹۶۷ با پایتخت قدس دعوت می‌کنند.»

رئیس جمهور چین در دیدار امانوئل مکرون از امادگی پکن برای همکاری با اتحادیه اروپا برای حمایت از برگزاری یک کنفرانس صلح بین‌المللی گسترده‌تر و عمیقتر درباره نزاع فلسطین و اسرائیل در نزدیکترین زمان ممکن خبر داد.

شی‌جین پینگ و همسرش بنگ لی یوان یکشنبه گذشته طی یک تور اروپایی وارد فرانسه شدند.

دیگر خبرها

  • چین و فرانسه تشکیل کشور مستقل فلسطین را خواستار شدند
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)