Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@09:29:21 GMT

◄ هشدار درباره افزایش ویزاهای جعلی اربعین

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۲۰۶۷

◄ هشدار درباره افزایش ویزاهای جعلی اربعین

تین‌نیوز | 

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام درباره افزایش ویزاهای جعلی اربعین  به مردم هشدار داد.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ علی مهری تاکید کرد: افرادی که قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند برای تهیه ویزا به دفاتر معتبر و رسمی مراجعه  کنند و حتما در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

او با اشاره به افزایش چشمگیر ویزاهای تقلبی در امسال گفت: جاعلان و کلاهبرداران با وعده ویزاهای ارزان‌قیمت مردم را فریب می‌دهند و هموطنان  باید هشیار بوده و اغوا نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام افزود: مردم باید توجه کنند که استفاده از ویزای جعلی جرم محسوب می‌شود و حتما با این افراد برابر قانون و از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

افرادی که قصد اخذ ویزای اربعین را دارند باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند تا از اعتبار ویزای اخذ شده اطمینان حاصل کنند و بتوانند از تخفیف ارائه شده بهره‌مند شوند.

طبق پیشنهاد رئیس بانک مرکزی و موافقت رئیس جمهور، هزینه ویزا  با 35‌درصد تخفیف نسبت به قیمت ارز در سامانه سماح با ارز ۴ هزار و ۸۷۵ تومانی و تقریبا با نرخ دولتی محاسبه می‌شود.

قیمت نهایی ویزای اربعین به همراه پوشش بیمه و خدمات درمانی ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان اعلام شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ویزای اربعین ویزای جعلی علی مهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳