Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شرکت در ۶ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان طی ۲۴ ساعت روز گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه دیروز شهروندان ۳۵۶ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۳ مورد منجر به عملیات شده، ۸ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۰۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۲۳۵ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۶ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در امامزاده عبدالله، حریق باغ در روستای دیوین، حریق خودرو در قاسم آباد، حریق مخروبه در میدان باباطاهر و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در اعتمادیه و میدان بار بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۳ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در صدف، جولان و مدرس، نجات افراد محبوس شده در منزل در رسالت، ۲ مورد مهار حیوانات در صدف و قاسم آباد و عملیات امداد و نجات در حادثه احتمال سقوط از ارتفاع در خیابان اکباتان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی عنوان کرد: تعداد ۷ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

کد خبر 4429383

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری همدان اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • مهار حریق واحدی تجاری در اصفهان