Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 همایش یادمان قربانیان سوانح رانندگی خراسان رضوی با حضور خانواده‌های این قربانیان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، این همایش از سوی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های خراسان رضوی، 18 مهرماه و با حضور خانواده­‌های قربانیان حوادث رانندگی و همچنین معلولان سوانح رانندگی، مدیران ایمنی خراسان رضوی و معاون دادستان مشهد و نائب رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اسماعیلی نایب رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در این همایش گفت: ترافیک و آسیب­‌های امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و بحران‌های روحی و روانی ناشی از تصادفات رانندگی اولویت اول کشور نیست.

بر اساس این گزارش وی با بیان اقداماتی که در سال‌های اخیر و با وجود کاستی‌های موجود و محدودیت‌های اعتباری در سر راه مهندسی در این زمینه انجام شده است؛ اظهار کرد: توجه به ضلع اجرای مقررات در کنار توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی، بهترین گزینه برای پیشگیری از تخلفات، تصادفات و تلفات رانندگی است.

به گفته اسماعیلی این رویکرد می‌تواند در کشورهای توسعه نیافته و در حال توسعه سوانح و تلفات را به حداقل برساند.

نایب رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها خاطرنشان کرد: کشورهای صنعتی و توسعه‌یافته و اروپایی، 70 تا 80 سال زودتر از کشور ما اقدامات پیشگیرانه حوادث ترافیکی را شروع کرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، او تاکید کرد: باید به موضوع ترافیک و تصادف و تلفات آن به عنوان یک ضرورت توجه  و به اقدامات ایمنی شتاب بیشتری داده شود تا آن‌جا که همه دستگاه‌ها همه نهادها به این مهم رو آورند.

اسماعیلی همچنین از روحانیون، ائمه جمعه و جماعات،معلمان و دانشگاهیان و در مجموع همه کسانی که تریبون در اختیار دارند، خواست در بسیج اطلاع‌رسانی در مورد سوانح رانندگی فعالانه نقش خود را ایفا کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایمنی راه ها تصادف علیرضا اسماعیلی سوانح رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار وخجیر به سبب بارش‌های بهاری پوشیده از علف‌های هرز شده‌اند که با گرم شدن هوا و پایان فصل بهار خشک می‌شوند و امکان آتش سوزی افزایش پیدا می‌کند.

محمد هادی علی احمدی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از وقوع احتمالی حریق در اراضی جنگلی منطقه ۱۳، طرح پاکسازی و جمع آوری علف‌های خشک و هرز اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ گفت: گروه‌های اجرایی اطفای حریق هم در بوستان جنگلی سرخه حصار و اراضی خجیر به صورت مداوم و مستمر گشت زنی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران