Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد مسئول موکب انصار المهدی(عج)مهریز در کربلا گفت:امسال برای اولین بار شهرستان مهریز در قالب موکبی به نام انصارالمهدی در شهر مقدس کربلا آماده اسکان و پذیرایی از زائران می باشد.
محمود زارع زاده افزود:دراین موکب نانوایی سیار مستقر می شود و چایخانه و تهیه شربت برای زائران تدارک دیده شده است و ی گفت:  موکب انصار المهدی مهریز  ابتدای شارع العباس  روزانه 1500زائر را  اسکان می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش مواد ارسالی را بیش از 2میلیارد ریال ذکر کرد که شامل مواد خوراکی و غذایی و تجهیزات بهداشتی وخدماتی خیران مهریزی است .   اعزام کاروان پشتیبانی موکب اربعین حسینی از مهریز+تصاویر اعزام کاروان پشتیبانی موکب اربعین حسینی از مهریز+تصاویر اعزام کاروان پشتیبانی موکب اربعین حسینی از مهریز+تصاویر اعزام کاروان پشتیبانی موکب اربعین حسینی از مهریز+تصاویر اعزام کاروان پشتیبانی موکب اربعین حسینی از مهریز+تصاویر اعزام کاروان پشتیبانی موکب اربعین حسینی از مهریز+تصاویر اعزام کاروان پشتیبانی موکب اربعین حسینی از مهریز+تصاویر اعزام کاروان پشتیبانی موکب اربعین حسینی از مهریز+تصاویر

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز اربعین موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای سفر عمره ۵۷۰۰ نفر ظرفیت تعریف شده بود که اکنون این ظرفیت تکمیل شده است.

وی افزود: حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند که بعد از موسم حج مقدمات سفر این افراد هم انجام خواهد شد.

حسینی در خصوص همکاری کشور عربستان گفت: عربستان در انجام امور مرتبط با عمره مانند صدور ویزا و مقدمات سفر همکاری خوب داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۲۴ اردیبهشت ماه پرواز‌های حج تمتع آغاز می‌شود و ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر زائر و عوامل به حج عازم خواهند شد.

وی با بیام اینکه متوسط حضور زائران حج بین ۳۲ تا ۳۳ روز است گفت: دولت در زمینه تخصیص ارز در شورای عالی حج مصوبات خوبی داشته و ارز مورد نیاز حج و عمره‌گزاران تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد