Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@13:33:14 GMT

حمله انصارالله یمن به مواضع متجاوزان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۲۲۶۲

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که هم‌پیمان انصارالله است پادگان نظامیان و مزدوران سعودی در "عسیر" را هدف حمله موشکی قرار داد. ناطقان: به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، یک منبع در یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد، نیروهای ارتش یمن با یک موشک بالستیک از نوع بدر۱ پادگان تاز تاسیس متعلق به مزدوران سعودی در منطقه ظهران استان عسیر واقع در جنوب عربستان را مورد هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع مذکور همچنین اعلام کرد: این موشک با دقت بسیار بالا به هدف برخورد کرد و خسارت مالی و جانی نیز به همراه داشت.
منبع: ایسنا برچسب ها: ارتش یمن ، انصارالله یمن ، متجاوزان سعودی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ارتش یمن انصارالله یمن متجاوزان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه یگان‌های ارتش در سلماس

به مناسبت فرا رسیدن  ۲۹ فروردین روز ارتش آئین رژه نیرو‌های مسلح  با حضور جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح و مقامات استانی و شهرستان‌های سلماس و خوی برگزار شد.

فرمانده تیپ ۲۶۴ ارتش در خوی و سلماس گفت: در این رژه، خودرو‌های سبک و سنگین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با پیشرفته‌ترین تجهیزات سبک و سنگین توان نظامی ارتش جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ واحدی گفت: در آیین رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در قرارگاه نزاجا، بخشی از سامانه‌های پدافندی، تجهیزات سبک و سنگین نظامی، پهپادی، موشکی، هوایی و زمینی به نمایش گذاشته شد.

ذبیح الله کاظمی فرماندار سلماس نیز در این آیین گفت: ایران اسلامی پیشرفت‌های بزرگی در عرصه نظامی داشته است که بخشی از این پیشرفت‌ها در رژه ۲۹ فروردین به نمایش گذاشته می شود.

علی نژاد فرماندار خوی هم در این مراسم اظهار کرد: اقتدار نیرو‌های مسلح هیمنه دشمنان را که برای ملت ایران شاخ و شانه می‌کشند در هم خواهد شکست.

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه سلماس و حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی هم به نقش بی بدیل ارتش در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ ارتش تولدی نو یافت و ۲۹ فروردین ماه در تاریخ ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • رژه یگان‌های ارتش در سلماس
  • حمله ایران به مواضع اسرائیل بزرگ ترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود
  • انصارالله: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند
  • سخنگوی جنبش انصارالله یمن: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک شلیک کرد
  • گروه‌های فلسطینی حمله ایران علیه مواضع اسرائیل را تبریک گفتند
  • آغاز موج جدید عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • فوری؛ ایران به اسرائیل حمله کرد | شلیک ده ها پهپاد |حمله موشکی هم آغاز شد| از کدام شهرهای ایران موشک شلیک شد؟
  • در واکنش به تنبیه موشکی و پهپادی متجاوزان؛ بایدن تا دقایقی دیگر سخنرانی می‌کند
  • در واکنش به تنبیه موشکی و پهپادی متجاوزان صورت می‌گیرد؛ بایدن تا دقایقی دیگر سخنرانی می‌کند