Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرکل دفتر امور مشترک فدراسيون‌ها گفت: سرپرستان فدراسيون‌ها حق شرکت در انتخاب را نخواهند داشت.
به گزارش خبرگزاري فارس، سيدمحمدشروين اسبقيان در گفت‌وگو با پايگاه خبري ورزش و جوانان، در خصوص تعيين سرپرستان فدراسيونهاي ورزشي که دوره آنها به اتمام مي رسد و يا مشمول قانون منع به کارگيري بازنشستگان مي شوند، اظهار داشت: سرپرستان فدراسيون ها طبق اساسنامه فدراسيون‌هاي ورزشي و کاملا برابر موازين قانوني و رعايت مقررات بين‌المللي انتخاب مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسبقيان افزود: با دستور وزير وزير ورزش و جوانان و به منظور رعايت بي طرفي استراتژي وزارت ورزش و جوانان اين است که تحت هيچ شرايطي سرپرست فدراسيون، کانديداي رياست فدراسيون نشود.
وي تصريح کرد: سرپرستان کاملاً بر اساس موازين و مقررات بين المللي از سوي رئيس مجمع انتخاب مي شوند تا فرآيند برگزاري انتخابات را فراهم کنند اما حق شرکت در انتخاب را نخواهند داشت.
مديرکل دفتر امور مشترک فدراسيون ها گفت: سرپرستان آن دسته از فدراسيون هايي که مشمول قانون منع بکارگيري بازنشستگان مي شوند تا قبل از 24 آبان ماه که آخرين مهلت قانوني است، معرفي خواهند شد.
اسبقيان گفت: اکنون استعفاي چند تن از روساي بازنشسته فدراسيون ها بدست ما رسيده است و تا پايان سال نيز انتخابات فدراسيون هاي «انجمن هاي ورزشي»، «تنيس خاکي»، «ووشو»، «ورزش هاي همگاني»، «کونگ فو» و «ورزش کارگري» که دوره آنها به پايان مي رسد، برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا صفاریان عضو هیأت علمی گروه الهیات دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان نفر برتر جشنواره جوان ایرانی در بخش قران و خادم اهل بیت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

گفتنی است جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229269 برچسب‌ها باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران دانشگاه آزاد همدان همدان جوانان نخبه جوان گرایی

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند