Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@12:41:05 GMT

اسدبيگي از رسيدن به نيمه‌نهايي بازماند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۲۳۲۳

اسدبيگي از رسيدن به نيمه‌نهايي بازماند

خبرگزاري آريا - دختر قايقران کشورمان با شکست مقابل نماينده قزاقستان نتوانست به مرحله نيمه‌نهايي المپيک جوانان راه پيدا کند.
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه رقابت‌هاي قايقراني بازي‌هاي المپيک جوانان، نيراوانا اسدبيگي در ماده کانواسپرينت در مرحله اول با قرار گرفتن در رده هشتم به مرحله يک هشتم نهايي راه يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه موفق شد با غلبه بر قايقران موزامبيکي به مرحله يک‌چهارم نهايي راه يابد اما در اين مرحله از پس قايقران قزاقستاني برنيامد و از رسيدن به نيمه‌نهايي بازماند. وي با قرار گرفتن در رده هفتم به کار خود پايان داد.
سومين دوره بازي‌هاي المپيک جوانان در بوينس‌آيرس برگزار مي‌شود و کاروان ورزشي ايران با 49 ورزشکار در اين بازي‌ها حضور دارد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز دو‌شنبه ۲۷ فروردین ماه با ۳ دیدار ادامه پیدا کرد.    در نخستین دیدار امروز تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.   تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه ۹۱ بر ۸۳ موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی ۲ بر ۲ برابر شد و تکلیف تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.   در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • گل‌خندان از صعود به نهایی تپانچه ۱۰ متر بازماند
  • جواد فروغی از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند
  • شهرداری گرگان راهی نیمه نهایی شد
  • صعود گرگانی ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال