Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و با اختصاص ارز ثانویه از سوی بانک مرکزی به فدراسیون کشتی، تیم‌های ملی کشتی با ترکیب کامل راهی رقابت‌های جهانی مجارستان می‌شوند.

به گزارش ایسنا، پس از درخواست فدراسیون کشتی و پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان، قرار است تیم‌های ملی کشتی ایران و کادر فنی آن‌ها با ترکیب کامل عازم رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست مجارستان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در گفتگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: فدراسیون کشتی در حال واریز معادل ریالی برای دریافت ارز ثانویه از بانک مرکزی است. وزارت ورزش نیز به بانک مرکزی نامه زده تا فدراسیون بتواند این ارز را دریافت کند. قرار است ظرف امروز(یکشنبه) یا نهایتا فردا این ارز در اختیار فدراسیون قرار گیرد.

دبیر فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه تیم های ملی کشتی به همراه کادرهای فنی با ترکیب نفرات کامل عازم مجارستان می شوند گفت: هیچ فرد اضافه ای به غیر از کشتی گیران و کادر فنی به مجارستان نمی رود و تیم ها نیز در این سفر سرپرست نخواهند داشت و مدیر فنی دو تیم وظیفه سرپرستی را بر عهده خواهند داشت.

وی درباره زمان اعزام کشتی گیران نیز خاطرنشان کرد: رقابت ها از ۶ روز دیگر آغاز می شود و تیم ملی کشتی آزاد قرار است روز چهارشنبه هفته جاری عازم مجارستان شود، پس از آن نیز فرنگی کاران به این کشور سفر خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این فدراسیون کشتی قصد داشت به دلیل ناتوانی در تامین هزینه های سفر بدلیل افزایش شدید نرخ ارز، تیم های ملی کشتی را با ترکیب ناقص عازم این رقابت ها کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ارز ثانویه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی رقابت های جهانی مجارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد