Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@14:49:26 GMT

منصور هادی: ۴ بار درصنعا هدف ترور قرار گرفتم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۲۶۹۶

به‌ گزارش جهان نيوز به نقل از ‌ایسنا، عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن در سخنرانی که به مناسبت پنجاه و پنجمین انقلاب آزادسازی جنوب یمن از اشغال انگلیس داشت، ادعا کرد که در طول دوره فعالیتش در کنفرانس گفت‌وگوی ملی در صنعا چهار بار هدف ترور قرار گرفته است.

منصور هادی تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد دولت مرکزی در یمن دوباره تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با ایجاد یمن جدیدی متشکل از شش اقلیم توافق کردیم.رئیس جمهوری مستعفی یمن با تاکید بر اینکه یمنی‌ها هرگز نمی‌توانند بدون اینکه هر گروهی در کشور به حق خود دست یابد امنیت و ثبات را ایجاد کنند، گفت‌: نتایج گفت‌وگوی ملی تنها راه‌حل برای آینده و حفظ امنیت و مبارزه مردم یمن است و دولتی مرکزی که پیش از این در صنعا وجود داشت، باعث شد یمن به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شود.

این مقام دولت مستعفی یمن تاکید کرد:  هدف از بحران اقتصادی که یمن از آن رنج می‌برد و شاهد کاهش ارزش ریال این کشور در برابر پول سایر کشورهاست سرنگون کردن دولت "مشروع" بود.

منصور هادی در ادامه‌ از مردم یمن خواست در برابر این مشکلات صبر پیشه کنند و گفت‌: ما در مسیر عادلانه برای ساکنان جنوب و ساکنان مناطق مرکزی و شمالی یمن حرکت می‌کنیم و هرگز از این راه باز نخواهیم گشت.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!

  تحقیقات جنایی درباره این پرونده ازبهمن۱۴۰۱و با گزارش قتل مرد جوانی در یکی ازمحله‌های اسلامشهر آغاز شد. در ادامه تیمی از کارآگاهان در محل جنایت حاضر و با جسد مردی حدودا ۳۴ساله رو‌به‌رو ‌شدند که کت‌و شلوار به تن داشت و با ضربه‌های چاقو‌ به قتل رسیده بود‌. در فاصله نزدیکی از او، زنی جوان زخمی با ضربه‌های چاقو افتاده بود که سریعا به بیمارستان منتقل شد و‌ با تلاش پزشکان نجات یافت‌. مرد صاحبخانه در همان تحقیقات مقدماتی با اعتراف به قتل گفت‌: همسرم و این مرد به من خیانت کرده و مستحق مرگ بودند. بعد ازحمله به آنها، خودم با پلیس تماس گرفتم.‌تحقیقات در این رابطه آغاز و با شناسایی هویت مقتول مشخص شد او متاهل است و چندی است با همسر متهم به نام نسترن ارتباط پنهانی دارد. زن و مرد خیانتکار درمدت سه روز بیش از ۱۰۰بار با هم تماس تصویری داشتند.‌
همسر مقتول درتحقیقات گفت‌: وضع مالی و زندگی‌مان خوب بود تا این‌که ازچند روزقبل نسترن باشوهرم وارد رابطه شد و با تماس‌هایش زندگی‌مان را سیاه کرد.‌
با تکمیل تحقیقات مقدماتی در دادسرای اسلامشهر برای متهم به نام مازیار کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد‌.متهم در شعبه۱۳پای میز محاکمه قرارگرفت ودرابتدای این جلسه مادر مقتول برای مازیاردرخواست قصاص کرد.‌
سپس ‌مازیار در جایگاه قرار گرفت و گفت‌: همسرم یک بار به من خیانت کرد که مچش را گرفتم و بعد از محاکمه در دادگاه کیفری ۲ به شلاق محکوم شد‌. بعد از این ماجرا به دلیل علاقه‌ای که به او داشتم و ضربه نخوردن دو دخترم او‌ را بخشیدم و فرصتی دوباره به او دادم‌. زندگی‌مان روال عادی‌اش را داشت تا این‌که چند روز قبل از قتل دوباره به رفتارهای نسترن مشکوک شدم. او‌ با شماره‌ای که به نام‌ دختر در گوشی‌اش ذخیره کرده بود، مدام زنگ زده بود‌. می‌گفت با این زن به تازگی آشنا شده است‌. یک روز با او تماس گرفتم‌که ادعا کرد در محل کارش است‌. شب که به خانه آمدم و با دوقلوهایم صحبت کردم فهمیدم همسرم آن روز به محل کارش نرفته و در خانه بوده است‌. این دروغ و‌ تماس‌های زیادش باعث شد به ماجرا بیشتر شک کنم. 
متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه با همسرم تماس گرفتم‌ که مدعی شد در خانه است. سریع به خانه آمدم که با دیدنم شوکه شد. وضع مناسبی نداشت‌. از او خواستم از خانه بیرون برویم‌. دستپاچه به دستشویی رفت‌. با باجناقم تماس گرفتم تا به خانه‌مان بیاید‌. بعد به زور‌ وارد دستشویی شدم و با مردی کت و شلواری رو‌به‌رو ‌شدم‌. در عصبانیت ‌با چاقو‌ به ‌آن‌ مرد و همسرم حمله کردم‌ و آنها را با چاقو‌ زدم‌که باجناقم سر رسید و مانعم‌ شد. خودم با پلیس تماس گرفتم ‌و ‌از ‌کشتن ‌آن‌ مرد پشیمان نیستم.‌
قضات دادگاه بعد ازدفاعیات متهم،رسیدگی به پرونده رابه جلسه بعد موکول کردند تا وضعیت پرونده نسترن و ادعای مازیار بررسی شود‌. پس از تکمیل تحقیقات، مرد جوان برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت‌ که در این جلسه مادر مقتو‌ل دوباره درخواست ‌قصاص را ‌مطرح ‌کرد ‌و گفت‌: همسر متهم پسرم را فریب داده و به خانه کشانده بود تا در آنجا کشته شود‌. برای قاتل پسرم‌ درخواست قصاص دارم.
سپس مازیار درجایگاه ایستاد و با تشریح دوباره ماجرا گفت‌:من یک باربه همسرم فرصت دادم اما اشتباه کردم و او‌ دست از خیانت برنداشت‌. من از کشتن مرد غریبه پشیمان نیستم و اگر آزاد شوم نسترن را هم می‌کشم‌. این خیانت در روحیه دخترهایم تاثیر گذاشته است‌. آنها هم تایید کرده‌اند که ‌چند بار مرد غریبه رادر خانه دیده‌اند‌.حتی وقتی به همسرم شک‌کردم‌ با باجناقم تماس گرفتم و ‌خواستم به خانه‌مان بیاید تا شاهد باشد‌. وقتی می‌خواستم وارد سرویس بهداشتی شوم همسرم مانع می‌شد که داخل نروم و بعد از ورود با مرد غریبه در خانه‌مان رو‌به‌رو شدم‌. اتهامم را قبول دارم و ‌به آن افتخار می‌کنم.
پس از آخرین دفاع متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

دیگر خبرها

  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم