Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور کشورمان با انتشار پیامی از عملکرد کاروان پاراآسیایی ایران در جاکارتا تقدیر کرد.

به گزارش شریان نیوز،حسن روحانی پس از عملکرد درخشان کاروان پاراآسیایی ایران در جاکارتا پیام تقدیری در حمایت از افتخارآفرینان جانباز و معلول منتشر کرد. دکتر روحانی در متن پیام خود چنین نوشت: «درخشش و افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان کشورمان و کسب رتبه سوم رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸-جاکارتا، اندونزی را که با رکوردشکنی در کسب مدال‌های طلا و مجموع مدال‌ها همراه بود، تبریک می‌گویم و همت والای همه قهرمانان و مدال‌آوران عزیز که پرچم کشور عزیزمان ایران را بر سکو‌های قاره کهن آسیا به اهتزاز در آوردند، می‌ستایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

  منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر