Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی آقازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به جدیت استانداری در پیگیری مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک، اظهار داشت: تعدد جلسات برگزار شده و همچنین فرصتی که برای تعطیلی دیگ‌ های فرسوده و قدیمی آلاینده به شرکت آلومینیوم سازی اراک داده شده، سبب تاخیر در برگزاری جلسات مربوط به کاهش آلودگی هوا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی بیان کرد: البته پیگیری مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوا با جدیت در دستور کار بوده و در این زمینه هیچ تعللی وجود ندارد و قابل قبول نیست، علاوه بر این خوشبختانه امسال از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش چشمگیر تعداد روزهای آلوده در اراک نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

آقازاده ادامه داد: البته از ابتدای سال تاکنون چندین جلسه در این زمینه برگزار شده و تا پایان سال نیز برگزاری این جلسات و پیگیری مصوبات مربوطه با جدیت پیگیری خواهد شد، تا بتوانیم گامی تاثیرگذار در زمینه رفع دغدغه مردم شهر اراک که آلودگی هوای این شهر است برداریم.

استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: در استان مرکزی خوشبختانه سازمان های مردم نهاد زیست محیطی فعالیت های پیگیرانه و مطلوبی داشته و توان آن را دارند که به خوبی حق مردم را در حوزه مباحث زیست محیطی مطالبه کنند.

وی تصریح کرد: طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک در راستای رفع ابهامات موجود بایستی مورد بازنگری قرار گیرد و در فرآیند بازنگری و اصلاح این طرح، نهادهای مسئول، مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین سازمان های مردم نهاد مشارکت داشته باشند.

کد خبر 4429407

منبع: مهر

کلیدواژه: آلودگی هوای اراک استاندار مرکزی اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،شاخص کیفیت هوا عدد ۸۵ است که در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • کیفیت هوای تهران در سومین روز اردیبهشت
  • فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول است
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر