Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحمیدرضا کاظمی، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل تمامی شهرداران و حتی شهردار تهران نیز می‌شود.

اخبار اجتماعی ایران/ سیدحمیدرضا کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل شهردار تهران می‌شود؟ بیان کرد: این قانون تمامی مدیران بازنشسته تحت هر عنوان و منصب را که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند، در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون شامل تمامی شهرداران و حتی شهردار تهران نیز می‌شود.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه بیان کرد: استثنایی در خصوص شهرداران در این قانون وجود ندارد. اگر شورای شهر تهران ابهامی در این زمینه دارد، باید یک استفساریه به مجلس بفرستد تا مجلس نیز تفسیری از قانون برای آنها ارسال کند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران در افطارخونه طهران

شهردار تهران در روز میلاد امام حسن (ع) در میان مردم در افطارخونه طهران حاضر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در افطارخونه طهران حاضر شد.

زاکانی ضمن این بازدید، با مردم نیز به گفتگو پرداخت. همچنین در تعدادی از موکب‌هاحضور پیدا مرد و از موکبدارانی که در این ایام به میزبانی از مردم روزه‌دار مشغول بودند، قدردانی کرد.

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و حضور شهردار تهران در افطارخونه طهران، کیک ۲ تنی به طول ۲۰۰ متر آماده شده بود که به وسیله آن، از شرکت‌کنندگان در این جشن، پذیرایی شد.

افطارخونه طهران، اول تا دهم فروردین در پیاده راه بلوار کشاورز، از غروب تا ۸ شب با آش و افطاری ساده، میزبان مردم روزه‌دار است.

دیگر خبرها

  • شهردار تهران در افطارخونه طهران
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی در پایتخت اردن علی رغم سرکوب
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد