Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@10:50:00 GMT

عرضه بلیت قطارهای اربعین از فردا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۲۸۰۱

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر گفت: برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از ۲۷ مهر­تا ۱۳ آبان، حدود ۱۳۴ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر تهران ـ کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

محمد رجبی در خصوص برنامه‌های این شرکت برای سفرهای زیارتی اربعین حسینی به کشور عراق گفت: از حدود ۲ ماه پیش دو شرکت با پشتیبانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای ارائه خدمت به زائران حسینی تدارک دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تلاش شده است با تأمین قطار به صورت فوق‌العاده تا ایستگاه‌ راه‌آهن کرمانشاه و هماهنگی اتوبوس از ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا مرز مهران توسط آژانس‌های موجود هر دو در قالب یک بسته همچنین هماهنگی اتوبوس از مهران به نجف و بالعکس از کربلا تا مرز مهران توسط آژانس های موجود به صورت انتخابی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

این مقام مسوول  با اشاره به تنوع قطارهای فوق‌العاده در نظر گرفته شده برای متقاضیان سفر به کرمانشاه و بالعکس افزود: سازمان قطارهای فوق‌العاده برای ایام اربعین چهارتخته، شش تخته و صندلی است. قیمت بلیت قطار از تهران تا کرمانشاه بر اساس نوع قطار و به صورت تک مسیره از حدود ۷۰۰ هزار ریال تا حدودیک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال متغیر بوده که هزینه پذیرایی (نسبت به ساعت حرکت) نیز در آن محاسبه شده است.­

مدیرعامل آژانس خدمات مسافرتی جهانگردی تأمین نیز در خصوص نرخ بلیت‌ اتوبوس از ایستگاه کرمانشاه تا مرز مهران و بالعکس گفت: قیمت بلیت اتوبوس این مسیر به صورت رفت و برگشت به قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

با توجه به تناوب نرخ ارز و به منظور جلوگیری از تفاوت نرخ‌ها در پرداختی از سوی زائران همچنین سهولت در امر زیارت، آمادگیب برای ارائه بسته ادامه مسیر بلیت ترکیبی، از مرز مهران به نجف اشرف و برگشت از کربلا به مرز مهران با نرخ ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال وجود دارد.

گفتنی است، علاوه بر عرضه بلیت قطار و اتوبوس‌های یاد شده در دفتر مرکزی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در تهران، تعدادی از نمایندگی‌های فروش منتخب نیز در این شهر اقدام به فروش بلیت قطارهای اربعین رجا می‌کنند که نام این دفاتر فروش در سایت رجا اطلاع رسانی می‌شود. متقاضیان سفر اربعین حسینی باید توجه داشته باشند که برای خرید بلیت و در طول مسیر باید مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه را همراه داشته و بعد از خرید بلیت بلافاصله مندرجات آن را کنترل و در صورت هر گونه مغایرت، غیر همنام یا مخدوش بودن موضوع را به اطلاع اپراتور فروش برسانند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در انتظار کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز ۳ اردیبهشت‌ماه جو استان را تحت تأثیر داشته و مجدداً بارش‌هایی غالباً به شکل رگبار‌های بهاری، همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی بابیان این‌که شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، افزود: بارش‌ها، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به‌صورت رگبار پراکنده تگرگ مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه تا شنبه هفته آینده ۸ اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل‌توجهی برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • بلیت تمامی مسافران پرواز‌های باطل شده بازگردانده شد
  • قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر کرد
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی بزرگراه ایلام- مهران شتاب می‌گیرد