Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-01@00:17:16 GMT

رکوردشکنی یواخیم لو در شب تلخ آمستردام

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۲۸۲۷

رکوردشکنی یواخیم لو در شب تلخ آمستردام

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - یواخیم لو با شکستن سپ هربرگر، به باتجربه ترین سرمربی تاریخ تیم ملی آلمان تبدیل شد.

به گزارش وبسایت نود، در یکی از مسابقات لیگ ملت های اروپا در سطح A شب گذشته هلند در ورزشگاه یوهان کرایف آمستردام با 3 گل آلمان را شکست داد تا ژرمن ها در قعر گروه یک قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچند این شب برای یواخیم لو به تلخی تمام شد و انتقادات را بر این سرمربی 58 ساله افزایش داد، اما او موفق شد در این مسابقه با شکستن رکورد سپ هربرگر به باسابقه ترین سرمربی تاریخ تیم ملی آلمان تبدیل شود. او در مسابقه شنبه شب برای صد و شصت و هشتمین بار روی نیمکت مانشافت نشست و بدین ترتیب از رکورد 167 باز هربرگر عبور کرد. 

هربرگر در دو مقطع (1936 تا 1942 و سپس 1950 تا 1964) سرمربی آلمان بود و در 167 بازی روی نیمکت این تیم 94 برد، 27 تساوی و 46 باخت در کارنامه خود ثبت کرد. بزرگترین افتخار هربرگر روی نیمکت آلمان غربی قهرمانی در جام جهانی 1954 بود که اولین قهرمانی این تیم در تاریخ رقابت ها محسوب می‌شد. 

آمار یواخیم لو با احتساب بازی شب گذشته، 109 برد، 21 تساوی، 38 شکست، 395 گل زده و 159 گل خورده در این 168 بازی است. به استثنای جام جهانی 2018، یواخیم لو در تمامی تورنومنت هایی که به همراه آلمان حاضر شد، این تیم را حداقل به نیمه نهایی رساند. قهرمانی در جام جهانی 2014 و جام کنفدراسیون های 2017، نایب قهرمانی یورو 2008 و سومی در جام جهانی 2010 از جمله افتخارات لو روی نیمکت تیم چهار ستاره فوتبال جهان محسوب می‌شود.

لو البته در بازی آمستردام یک رکورد دیگر هم ثبت کرد. مارک اوث مهاجم شالکه در برابر هلند اولین بازی ملی خود را انجام داد تا به این ترتیب به صدمین بازیکنی تبدیل شود که در دوران مربیگری لو، اولین بازی ملی خود را با پیراهن آلمان انجام می‌دهد.

نکته دیگر از بازی شب گذشته آن بود که برای اولین بار در تاریخ تیم ملی آلمان این تیم در سه بازی متوالی در امر گلزنی ناکام ماند. آلمان در بازی مقابل کره جنوبی در جام جهانی (شکست 2-0) و دو بازی در لیگ ملت های اروپا مقابل فرانسه (تساوی 0-0) و هلند (شکست 3-0) از گلزنی بازمانده تا گل دیدنی تونی کروس در دقیقه 95 دیدار مقابل سوئد همچنان آخرین گل ژرمن ها در یک مسابقه فوتبال باشد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی آلمان اختصاصی ویژه یواخیم لو لیگ ملت های اروپا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد. مهلت ارسال آثار این جایزه تا ۳۱ شهریور است.

سی‌ودومین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های ارزشمند در دو حوزه مطالعات اسلامی و مطالعات ایرانی، در سه بخش تألیف، ترجمه و تصحیح که برای نخستین‌بار طی سال گذشته میلادی (۲٠۲۳) به زبان‌های گوناگون در کشورهای مختلف (غیر از ایران) چاپ شده است، در بهمن‌ماه ۱۴٠۳ برگزار می‌شود.

دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال از تمام ناشران، پدیدآورندگان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند یک نسخه مکتوب از کتاب موردنظر خود را برای شرکت در این دوره از جایزه به نشانی دبیرخانه و نسخه الکترونیک کتاب را نیز به پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی www.bookaward.ir ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان موضوع آثار ارسالی در بخش مطالعات اسلامی شامل کلیات، معارف اسلامی، تاریخ اسلام، رجال، اخلاق، علوم قرآنی، حدیث، ترجمه متون اسلامی، قرآن‌پژوهی و تفسیر، فقه و حقوق اسلامی، علم کلام، فلسفه، تصوف و عرفان، تاریخ علم در اسلام، فرهنگ و تمدن اسلامی، اقتصاد اسلامی، هنر و معماری اسلامی، مطالعات اسلامی معاصر و … و در بخش مطالعات ایرانی شامل کلیات، زبان و زبان‌شناسی ایرانی، مردم‌شناسی، تاریخ علم در ایران، شعر و ادب فارسی، تاریخ ایران، هنر و معماری ایرانی، تاریخ و تمدن ایران باستان، ترجمه آثار اندیشمندان ایرانی و… است.

آثار ارسالی باید از ابتکار و خلاقیت در ارائه بینش اسلامی و تحقیقات و مطالعات ایرانی و بهره‌مندی از ارزش فرهنگی درخور توجه و منطبق با معیارهای تحقیقی و پژوهشی و استناد به منابع معتبر و علمی، برخوردار باشند.

تناسب حجم کتاب با محتوا، فصل‌بندی موضوعات، رعایت هماهنگی فصل‌ها و یک‌دستی مطالب، ذکر فهارس فنی، اهتمام به ویراستاری، آرایه مناسب کتاب و نداشتن اغلاط چاپی، رعایت معیارهای اساسی ترجمه در کتاب‌های ترجمه‌شده، رعایت آداب و قواعد تصحیح انتقادی متون به همراه توضیحات و حواشی لازم و ارائه نسخ بدل به حد کافی در کتاب‌های تصحیح‌شده از ویژگی‌های آثار ارسالی است.

کد خبر 6093284 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • تاریخ‌سازی افغانستان با یک ایرانی
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان