Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مدافع امنیت، سروان شهید محمدرضا بهزادپور در خصوص آخرین وضعیت پرونده عاملان شهادت دوتن از پرسنل نیروی انتظامی،اظهار داشت:در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و همچنین سه متهم دیگر تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند و پرونده در شعبه 2بازپرسی در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان جیرفت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق مواد مخدر با قوت ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان عرصه امنیت پایمال شود،گفت:از ابتدای سال جاری بالغ بر 4تن و 700کیلوگرم از انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان و ماموران خدوم ناجا طی این مدت 5باند بزرگ مواد مخدر که 3باند آنها به صورت بین المللی اقدام به قاچاق مواد مخدر می نمودند متلاشی شده است.

دادستان جیرفت گفت:در مجموع طی عملیات های انجام شده مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله  یکصد و 26قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و همچنین مقادیر زیادی لوازم و تجهیزات لجستیکی شامل  یکصد و 50دستگاه خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و توقیف شده است

شایان ذکر است خرداد ماه سال جاری درگیری قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با ماموران انتظامی شهرستان جیرفت، منجر به شهادت استوار فردین سنجری و زخمی شدن سروان بهزادپور از ماموران نیروی انتظامی جیرفت شده بود که این جانباز سرافراز صبح روز پنج شنبه 19مهرماه  پس از تحمل درد ورنج فراون به فیض شهادت نائل گردید  و پیکر  پاک وی پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم شهید پرور جیرفت در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام زمان خودرو قاچاق مواد مخدر مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح بزرگ و ضربتی «آرامش» با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا درآمد.


سرهنگ حسین احمدی افزود: در این طرح یک روزه که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری پلیس پیشگیری در نقاط مختلف سطح شهر انجام شد، تعداد ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و ۵۶ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر به همراه ۵ هزار و ۸۷۱ عدد انواع قرص ها و ۶ هزار و ۸۸۰ سی سی شربت غیرمجاز متادون کشف و ضبط و ۲ دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی و معتادان متجاهر نیز با هدف اصلاح و برگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح ها، افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایتمندی مردم عزیز است و این طرح ها همچنان ادامه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران