Web Analytics Made Easy - Statcounter

قحطان البدیری(مداح عراقی) به مداحی میثم مطیعی برای خدام اربعین واکنش نشان داد.

به گزارش شریان نیوز، قحطان البدیری از مداحان خوش صدا و معروف عراقی است که اخیرا ویدئویی از مداحی شنیدنی او در فضای مجازی توجه همگان را به خود جلب کرده است. او در مداحی اخیر خود به دوستی و نقطه اشتراک دو ملت ایران و عراق اشاره کرده و با اشعاری زیبا به استقبال و پذیرایی عراقی ها از ایرانی‌ها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده این مداحی دلنشین واکنش به مداحی میثم مطیعی برای خدام اربعین است.

قابل ذکر است؛ طی سال‌های اخیر راهپیمایی اربعین حسینی مورد توجه بسیاری از مردم از سرتاسر جهان قرار گرفته است و همین امر موجب شده تا سران کشورهای غربی، عربستان سعودی،‌ رژیم صهیونیستی و... نسبت به این موضوع حساس شوند و به‌شدت در صدد تفرقه و تخریب آن بربیایند.

برچسب هااربعینراهپیماییمداحیفضای مجازی

منبع: شریان

کلیدواژه: اربعین راهپیمایی مداحی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد

نمایش «دُشمنِ خدا» به کارگردانی مجید ‌عراقی، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایسناء نمایش «دُشمنِ خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو و کارگردانی مجید ‌عراقی در دور سوم اجرا، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی در دور اول اجرای خود در عمارت نوفل‌لوشاتو و در دور دوم در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه رفت که در مجموع با ۴۰ اجرا توانست بیش‌از ۳۰۰۰ مخاطب داشته باشد.

«دشمن خدا» در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، موفق به دریافت (تقدیر و دیپلم افتخار بهترین بازیگری مرد؛ مجید عراقی)، (تقدیر و دیپلم افتخار نویسندگی؛ عمادالدین رجبلو)، (تقدیر و دیپلم افتخار بازیگری کودک؛ نفس جافری و ضحا رجایی‌فر)، (بهترین اثر کمدی جشنواره) و همچنین (نامزد دریافت بهترین کارگردانی؛ مجید عراقی) و (نامزد دریافت بهترین طراحی صحنه؛ سمیرا سرچاهی) شد.

این اثر نمایشی در دومین جشن تئاتر و موسیقی حافظ (علی معلم) در بخش استعداد تازه تئاتر ایران نیز نامزد دریافت بهترین بازیگر (ضحا رجایی‌فر)، نامزد دریافت بهترین بازیگر (نفس جافری) و نامزد بهترین نویسندگی (عمادالدین رجبلو) شد.

علی ‌غریب، مجید ‌عراقی، سیده‌اسوه صادقی، امیرمحمد درویش و حامد ‌فعال در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند. همچنین نفس جافری و ضحا رجایی‌فر، بازیگران ۹ ساله «دشمن خدا» هستند.

علی ‌غریب به‌عنوان تهیه‌کننده و سعید سیادت به‌عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارند.

نمایش «دشمن خدا» در دو اپیزود دبستان دخترانه و پادگان نظامی روی صحنه می رود.


اپیزود اول این نمایش، روایت دعوای دو دختر کوچک بر سر برگه انشا در دفتر ناظم دبستانی دخترانه است و اپیزود دوم نیز دعوای دو سرباز در دفتر فرمانده پادگان را به نمایش می‌گذارد؛ اینجاست که ما باید قضاوت کنیم که چه کسی دروغ می‌گوید؟

دیگر عوامل این اثر نمایشی و محل اجرا به‌زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردش بازیگران زن عراقی بی‌حجاب در تهران
  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟
  • آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز چذابه
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • «دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • فیلم تبلیغی بازیکن عراقی با سوژه کارت قرمز فغانی
  • هزینه ٣٠٠ میلیارد تومانی مدیریت شهری مشهد برای جلوگیری از تخلفات اراضی