Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:09:55 GMT

سفارشات مرحوم حجت‌الاسلام شجاعی به جوانان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۳۲۰۶

سفارشات مرحوم حجت‌الاسلام شجاعی به جوانان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

مرحوم حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم شجاعی در بیاناتی توصیه‌های مهمی به جوانان ارائه می‌دهد. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا مرحوم حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم شجاعی متولد 1312 در محله مولوی تهران بود و کم‌تر هیأتی پیدا می‌شود که با پای منبر و وعظ او ننشسته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام شجاعی در طول عمر خود در مقوله روضه و مراسم عزاداری منشا اثر بود و زحمات ایشان طی سال‌ها باعث زدوده شدن بسیاری از مجعولات از عرصه مداحی شده است.

وی که عضو خانواده‌ای روحانی بود، در جوانی، شیخ رجبعلی خیاط را به عنوان استاد خود درک کرده است و در ردیف آخرین شاگردان بازمانده از مرحوم محمدتقی فلسفی، واعظ شهیر تهران و مبارز انقلابی (متوفی به سال 1377) شمرده می‌شود. برادرانش، سیدعباس، سیدجلال، سیدحسین و سیدعلی، همه اهل منبر و مداحی بوده‌اند. 

در ادامه فیلمی از توصیه‌های مرحوم شجاعی خطاب به جوانان را می‌بینید. 

انتهای‌پیام/ 

R1392/P1356/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام اهل بیت علیهم السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، جریمه سرمربی تیم هوادار را کاهش داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف مسعود سلیمانی شجاعی سرمربی تیم هوادار لیام تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض مقررات و رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم هوادار لیام تهران و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته بیستم ) کشور صادر گردیده است.

با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با رعایت نوع عمل ارتکابی و مجازات تعیین شده با تعدیل میزان جریمه به مبلغ پانصد میلیون ریال  تایید و اعلام می‌شود. رأی صادره قطعی است.

ضمناً نظر به اینکه در گزارشات داور و ناظر مسابقه در خصوص دو نفر دیگر نیز اعلام تخلف نشده که کمیته انضباطی در این خصوص اتخاذ تصمیم لازم را نکرده است لذا پرونده از این جهت نیز به نظر ریاست محترم کمیته انضباطی برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی در برنامه سحر گاهی خوان نیاز شبکه ۲ شب عید فطر ۹۸
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف