Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه نیاز است تا طرح هایی که به این جلسات راه پیدا میکند در کمیته های کارشناسی به دقت بررسی شود گفت: بانکها در زمان تایید طرح ها دقت بیشتری کنند و اگر طرحی قابل تایید و ارائه تسهلات نیست در این جلسات تایید نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال جاری سهمیه ارائه تسهیلات بانکهای استان به واحدهای تولیدی 1100 میلیارد تومان است افزود: هدف حفظ وضعیت موجود واحدهای تولیدی و در گام بعدی افزایش اشتغال است.

حشمت الله عسگری با اشاره به اینکه در حال حاضر نظارت درستی بر بانک های خصوصی انجام نمی شود افزود: بیش از 30 درصد منابع استان در اختیار بانکهای خصوصی است اما کمتر از 10 درصد از این منابع در سال گذشته در زمنیه کمک به تولید استان صرف شده است.

وی با بیان اینکه نیاز است تا رصد درستی از وضعیت بانکهای خصوصی استان و کمک آنها به تولید انجام شود اظهار داشت: دریافت منابع استان بدون کمک به تولید قابل قبول نیست.

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه سامانه بهین یاب به روز شده و در سال 97 تاکنون 298 واحد در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند گفت: 80 واحد نیز برای دریافت تسهیلاتی به ارزش بیش از 293 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی افزود: در سال 97 تاکنون 5 واحد تسهیلاتی به ارزش 32 میلیارد تومان از بانک های عامل دریافت کرده اند.

بهروز اسودی با اشاره به بررسی مشکلات 634 واحد تولیدی در جهت رفع موانع تولید افزود: در این جلسه هم مشکلات بانکی و زیربنایی دو واحد تولیدی بررسی شد.

در این جلسه با تصمیم اعضای کارگروه 43 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلاتی به ارزش بیش از 60 میلیارد تومان به بانکهای عامل معرفی شدند.

انتهای پیام / ز

جزئیات جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس