Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رجبی رئیس انجمن حمل و نقل ریلی اظهار کرد: برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از تاریخ‌ 27 مهرماه تا 13 آبان، حدود 134 رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران ـ کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رجبی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای سفرهای زیارتی اربعین حسینی به کشور عراق گفت: از حدود 2 ماه پیش با پشتیبانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای ارائه خدمت به زائران حسینی تدارک دیده‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تلاش شده است با تأمین قطار به صورت فوق‌العاده تا ایستگاه‌ راه‌آهن کرمانشاه و هماهنگی اتوبوس از ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا مرز مهران توسط آژانس‌های منتخب هر دو در قالب یک بسته و همچنین با هماهنگی اتوبوس از مهران به نجف و بالعکس از کربلا تا مرز مهران در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

رئیس انجمن حمل و نقل ریلی با اشاره به تنوع قطارهای فوق‌العاده برای متقاضیان سفر به کرمانشاه و بالعکس افزود: سازمان قطارهای فوق‌العاده برای ایام اربعین چهارتخته، 6تخته و صندلی است.

رجبی گفت: قیمت بلیت قطار از تهران تا کرمانشاه بر اساس نوع قطار و به صورت تک مسیره از حدود 700 هزار ریال تا حدود یک میلیون و 500 هزار ریال متغیر بوده که هزینه پذیرایی (نسبت به ساعت حرکت) در آن محاسبه شده است.

قیمت بلیت‌ اتوبوس از ایستگاه کرمانشاه تا مرز مهران به صورت رفت و برگشت یک میلیون و 500 هزار ریال است.

با توجه به تناوب نرخ ارز و به منظور جلوگیری از تفاوت نرخ‌ها در پرداختی از سوی زائران و همچنین سهولت در امر زیارت، شرکت های منتخب آمادگی ارائه بسته ادامه مسیر بلیت ترکیبی، از مرز مهران به نجف اشرف و برگشت از کربلا به مرز مهران را با نرخ 5 میلیون و 600 هزار ریال را دارد.

گفتنی است، علاوه بر عرضه بلیت قطار و اتوبوس‌های یاد شده در دفتر مرکزی، شرکت‌های حمل و نقل ریلی در تهران و تعدادی از نمایندگی‌ها اقدام به فروش بلیت قطارهای اربعین می‌کنند که نام این دفاتر اطلاع‌رسانی می‌شود.

متقاضیان سفر اربعین حسینی باید توجه داشته باشند که برای خرید بلیت و در طول مسیر مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه را همراه داشته و بعد از خرید بلیت بلافاصله مندرجات آن را کنترل و در صورت هرگونه مغایرت، غیر هم‌نام یا مخدوش بودن موضوع را به اطلاع اپراتور فروش برسانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این جاده یک‌طرفه شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یک طرفه شدن جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره گفت:‌ همانطور که پیشتر نیز اعلام شده بود با توجه به حجم تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس، مسیر شمال به جنوب این محور از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز از مرزن‌آباد به سمت تهران مسدود شد و پس تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب جاده چالوس یکطرفه شد. این محدودیت تردد تا ساعت ۲۴ امروز ادامه خواهد داشت و پس از آن تردد به شکل دو طرفه اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت احتمالی تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک نیز گفت:‌ در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه نیز در صورت افزایش حجم تردد و با تشخیص فرمانده میدان این امکان وجود دارد که از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال شود. بر این اساس از ساعت ۱۲ ظهر این روز از ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس محدودیت تردد یک‌طرفه اعمال می‌گردد. از ساعت ۲۴ همان روز نیز محدودیت تردد یکطرفه پایان یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه خواهد شد.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده چالوس نیز گفت:‌ در مسیر جنوب به شمال این محور در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های هریجان و هزارچم شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستیم. در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال نیز در حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی در مورد وضعیت جوی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال نیز گفـت: در این محورها و به خصوص آزادراه تهران - شمال شاهد بارش باران هستیم. لذا لازم است رانندگان علاوه بر دقت بیشتر در حین رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت به شکل دو طرفه در حال انجام است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902016

دیگر خبرها

  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح