Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:55:25 GMT

راهپیمایی جناح راست در لندن به خشونت کشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۳۳۱۹

راهپیمایی جناح راست در لندن به خشونت کشیده شد

پلیس لندن در پی به خشونت کشیده شدن راهپیمایی گروه سیاسی جناح راست یک تن را دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، صدها تن از حامیان جناح راست موسوم به اتئلاف جوانان دموکراتیک فوتبال " Democratic Football Lads Alliance" در مرکز لندن دست به راهپیمایی زدند.

یکی از معترضان یک پلیس را تهدید کرده و فریاد زد: "شما را می‌کشیم!"

پلیس در میدان "ترافالگار" مستقر شد تا جلوی درگیری میان اعضای این گروه را با گروهی که علیه آنها به خیابان آمده بودند، بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از اعضای گروهی که برای مقابله با معترضان جناح راستی به خیابان‌های لندن آمده بودند شعار "تفاله‌های نازی، از خیابان‌های ما برید بیرون" سر می‌دادند.

وبسایت اتئلاف جوانان دموکراتیک فوتبال اعلام کرد که این راهپیمایی در اعتراض به بازگشت افراط گرایان مسلمان از سوریه به انگلیس و ورود مهاجران به انگلیس است.

پلیس انگلیس محدودیت زمانی برای راهپیمایی‌ها برقرار کرده تا وقوع درگیری‌های احتمالی را کم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انگليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد

وزارت امور خارجه انگلیس روز جمعه «آندره کلین» سفیر روسیه در لندن را به اتهام آنچه فعالیت‌های سازمان‌دهی شده و مخرب روسیه در خاک انگلیس نامید احضار کرد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای افزود که دولت لندن نسبت به «الگوی رفتاری گسترده‌تری که از سوی روسیه برای حمایت از رفتارهای مخرب در قلمرو سایر کشورهای مستقل شاهد هستیم» ابراز نگرانی کرد.

این بیانیه می‌افزاید: ما خواستار توقف فوری این فعالیت‌ها هستیم و به همکاری با متحدان خود برای ایجاد بازدارندگی و دفاع در برابر خطرات ناشی از روسیه ادامه خواهیم داد.

سفیر روسیه در حالی احضار شد که دادستانی انگلیس ساعاتی پیش دو شهروند بریتانیایی را به همدستی با سرویس جاسوسی روسیه برای خرابکاری در انگلیس متهم کرد.

بر اساس گزارش‌ها دیلان ارل ۲۰ ساله و جیک ریوز ۲۲ ساله متهم هستند که در عملیات آتش‌سوزی یک انبار تجاری مرتبط با اوکراین در شرق لندن مشارکت داشته‌اند. آن‌ها نخستین کسانی هستند که در چارچوب قانون جدید امنیت ملی انگلیس مصوب سال ۲۰۲۳ متهم شده‌اند.

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس در این باره گفت: در حالی که ما باید اجازه دهیم تا این پرونده روند قضایی خود را طی کند، اما من عمیقاً نگران ادعای مشارکت اتباع انگلیسی در عملیات مجرمانه به نفع دولت روسیه هستم.

وی افزود: ما از تمام وزن سیستم کیفری استفاده خواهیم کرد تا هر کسی را که در جرایم مرتبط با دخالت خارجی مجرم شناخته می‌شود، پاسخگو کنیم.

همچنین جیمز کلورلی، وزیر کشور انگلیس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدامات خارجی خصمانه هرگز در خاک بریتانیا قابل تحمل نخواهد بود. اگر امنیت بریتانیا را تهدید کنید، با عدالت روبرو خواهید شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید