Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ قربانزاده سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش ربودن خانمی جوان در یکی از روستا‌های شهرستان نیشابور توسط ۲ سرنشین نقابدار خودروی سواری پراید،  بلافاصله دستورات لازم برای پی گیری موضوع صادر و با توجه به این که احتمال می‌رفت متهمان به سمت مشهد یا دیگر شهر‌های اطراف فرار کرده باشند طرح مهار اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قربانزاده ادامه داد: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیشابور دراجرای این عملیات گسترده و در کمتر از چند ساعت، خودروی پراید متهمان را در محور قدیم نیشابور به سبزوارمتوقف و خانم ۳۲ ساله را از چنگ متهم پرونده که مشخص شد نسبت فامیلی با او دارد، نجات دادند .
وی افزود : متهم ۲۹ ساله در تحقیقات اولیه پرونده ادعا کرد به خاطر اختلاف‌های خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.   انتهای پیام// س. ح     آدم ربایان به دام قانون گرفتار شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  این کاروان خودرویی با همراهی بیش از صد خودروی شخصی  به مناسبت سالگرد شهید غیرت بر مزار این شهید  در سبزوار حاضر  میشوند و به او ادای احترام می‌کنند.

حرکت کاروان خودرویی غیرت از تهران آغاز شده است  و پس از عبور از سمنان، به سمت سبزوار در حرکت هستند که کاروان مشهد نیز در سبزوار به سایرین  ملحق می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • گروگان گیری خونبار در مشهد