Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان قدس اظهار داشت: در دهه‌های گذشته ساخت و سازهای غیرمجاز گسترده‌ای در شهر قدس صورت گرفته که هنوز هم در برخی نقاط ساخت و سازهایی از این دست انجام می شود.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر قدس به طور جدی مخالف هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان هستند و از شهرداری انتظار دارند که این معضل به حداقل و در نهایت به صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی گفت: مجموعه مدیریت شهری قدس با تمام توان در جهت کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز گام برمی دارند.

وی افزود: وقتی دستگاهی در مراحل اولیه ساخت و ساز غیرمجاز به موقع ورود پیدا نکرده و مسئولیت خود را به خوبی انجام نمی دهد در مراحل بعد دستگاه های متعدد دیگری را درگیر می کند و در نتیجه وقت و انرژی بیشتری را نسبت به مرحله پیشگیری مصرف می شود.

رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس بیان داشت: استفاده از نیروی انسانی بیشتر به منظور تشدید نظارت ها بر ساخت و سازها، تسلط کافی دستگاه های متولی بر قوانین مربوطه و احصای امکانات و نیازمندی ها را در جهت اتخاذ تدابیر لازم در جهت ساماندهی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

کد خبر 4429510

منبع: مهر

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز شورای شهر قدس اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان مشهد بوشهر یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود