Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران نسبت به مدیریت آب‌های سطحی در پایتخت انتقاد کرد و گفت: هم اکنون کانال و تأسیسات موجود بیش از ۱۰ هزار میلیایرد تومان ارزش دارد که بر اثر بی‌توجهی در طی سالیان گذشته در معرض تخریب قرار گرفته‌اند. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهربانو امانی در ادامه نودوسومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به موضوع آب و مشکلات ناشی از کم‌آبی در کشور اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در موضوع آب، مسئله مدیریت آبهای سطحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اطلاعات کسب شده، در این خصوص، طرح عملیاتی و اجرایی وجود دارد، ولی به دلیل عدم توجه کافی و اختصاص بودجه مناسب، اجرای پروژه‌ها، پیشرفت چشم‌گیری نداشته و در بعضی موارد متوقف می‌باشد. در این راستا با توجه به اهمیت ایمنی شهر و لزوم ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و محیط‌زیست، لازم است توجه کافی و عملی به مدیریت آب های سطحی صورت گیرد.

وی افزود: موضوع دیگر که به قدر کافی، توجه لازم به آن نشده است، حفظ سرمایه‌ها و نگهداشت مجاری و تاسیسات است. در حال حاضر کانال و تأسیسات موجود بیش از 10 هزار میلیارد تومان ارزش دارند که در اثر بی‌توجهی در طی سالیان گذشته در معرض آسیب و تخریب قرار دارند.

امانی با بیان اینکه موضوع نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی شامل حفاظت، ترمیم و مرمت، نگهداری و بهره‌برداری، یک موضوع تخصصی است، تصریح کرد: در صورتی که در بهترین حالت، لایروبی و تمیز کردن آن مد نظر قرار گرفته است، این اقدامات کافی نبوده و موجب هدر رفت سرمایه‌های موجود می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه نگهداشت باید به صورت کاملا تخصصی با اقداماتی چون پایش، حفظ حریم، جلوگیری از دخل و تصرف توسط سایر ارگان‌ها، نگهداری، ترمیم و مرمت مجاری و تأسیسات، در دستور کار حوزه فنی و عمرانی، قرار گیرد، گفت: خواهشمند است در اجرای ماده هفتاد و سوم (73) قانون شوراها مراتب را به شهردار محترم تهران به عنوان فرمایید.

انتهای پیام/

R1491/P34399/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • هوای تهران پاک است
  • عضو شورای شهر بجنورد ازبلاتکلیفی کارخانه کمپوست انتقاد کرد
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • ببینید | ناراحتی زاکانی از انتقاد صریح عضو شورای شهر تهران
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.