Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت مصدومیت ۲ بازیکن تیم فوتبال سپاهان روز دوشنبه مشخص می‌شود. ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کی‌روش استنلی و ولادیمیر کومان 2 بازیکن مصدوم سپاهان هستند که حضورشان در بازی مقابل نساجی مازندران در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و وضعیت آنها روز دوشنبه مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در خصوص شرایط مصدومان این تیم اظهار داشت: به جز کومان و استنلی که در حال بازتوانی هستند، سایر مصدومان تیم شرایط خوبی داشته و مشکلی برای بازی کردن ندارند.

وی در خصوص احتمال آماده شدن کومان و استنلی برای دیدار مقابل نساجی، افزود: کادر پزشکی تیم فوتبال سپاهان و فیزیوتراپ ما، در تلاش هستند تا این بازیکنان را به این برسانند. امیدواریم این اتفاق بیفتد ولی باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

فتاحی درباره زمان نهایی مشخص شدن وضعیت این 2 بازیکن گفت: پزشکان تیم روز دوشنبه بررسی و چکاپ نهایی را انجام داده و به آقای قلعه‌نویی اعلام می‌کنند که این 2 بازیکن وضعیتشان چگونه بوده و قادر به بازی هستند یا خیر.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت منچستریونایتد در رقابت های اروپایی حتی در صورت کسب سهمیه!

حتی اگر منچستریونایتد سهمیه اروپایی هم کسب کند، باز هم تضمینی برای حضور این تیم در رقابت های اروپایی وجود ندارد. 

طرفداری | منچستر یونایتد به احتمال زیاد فصل آینده در رقابت‌های اروپایی حضور خواهد داشت، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها به لیگ قهرمانان راه پیدا خواهند کرد یا به دیگر رقابت های اروپایی می رسند. شیاطین سرخ در حال حاضر در رتبه ششم قرار دارند و ۹ امتیاز با استون ویلا، تیم چهارم جدول فاصله دارند. با این حال، امکان صعود آن‌ها به لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپا کاملا وجود دارد، اما در حال حاضر با خطر محرومیت توسط یوفا نیز مواجه هستند.

طبق گزارش سان، قوانین جدید یوفا در مورد مالکیت چند باشگاهی، باشگاه‌هایی که مالکیت آن‌ها در اختیار یک فرد یا گروه مشترک است، نمی‌توانند در یک رقابت اروپایی با هم رقابت کنند. سر جیم راتکلیف، مالک مشترک جدید یونایتد، باشگاه نیس در لیگ یک فرانسه را نیز در اختیار دارد و در حال حاضر، هر دو باشگاه برای حضور در لیگ اروپا آماده می‌شوند، حتی اگر لیگ برتر سهمیه اضافی در لیگ قهرمانان کسب کند.

در صورت صعود هر دو تیم به یک رقابت اروپایی، اولویت با تیمی خواهد بود که در لیگ داخلی خود رتبه بالاتری داشته باشد، که این برتری در حال حاضر با نیس است (تیم پنجم فرانسه). یونایتد ممکن است برای اطمینان از در اولویت قرار گرفتن، نیاز به قهرمانی در جام حذفی انگلیس داشته باشد.

با این حال، همچنان این احتمال وجود دارد که هر دو تیم به لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کنند، و نیس با رتبه‌ای بالاتر از رتبه لیگ برتری یونایتد به این رقابت صعود کند. در این صورت، شیاطین سرخ فصل آینده را بدون حضور در رقابت های قاره ای شروع خواهند کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال
  • احتمال غیبت منچستریونایتد در رقابت های اروپایی حتی در صورت کسب سهمیه!