Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرعت غیر مجاز یک راننده کامیون، به وقوع تصادفی وحشتناک و مصدومیت شدید او منجر شد.

حجم ویدیو: 4.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

یک راننده کامیون با سرعت غیرمجاز، حادثه Incident تلخی خلق کرد.
کنترل کامیون که سرعت بسیار بالایی داشت، از دست راننده خارج شد و این مسئله، برخورد با کامیونی دیگر را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حادثه علاوه بر خسارت دو کامیون، به مصدومیت شدید راننده متخلف منجر شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رسوایی اخلاقی بیل کلینتون در مرحله جدید! + عکس و جزییات قتل عام 1200 نفر بخاطر جام جهانی قطر! + جزییات تکاندهنده جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس دوربین مخفی صاحبخانه، برای رسوایی مرد مستاجر + عکس 2 ساعت جستجوی جسد زن ثروتمند مدفون شده در خانه ویلایی مرد تهرانی / سهیلا زنده بود ! + عکس دردسر خرید نوزاد از باجناق به قیمت 30 میلیون تومان ! + عکس شوهر تینا وقتی سلبریتی شد زنان دیگر را به او ترجیح داد! دست درازی رئیس سابق فیفا به زن دروازه بان مشهور + عکس مرگ مرموز آقای بازیگر 2 زنه در آبادان +عکس کشته شدن دانش آموز هرمزگانی با سقوط حلقه فرسوده بسکتبال فیلم لحظه سلفی مرگبار یک زن و سقوط از طبقه 27 یک برج +فیلم این دستفروش نماینده مجلس شد +عکس آیا قالیباف از کشور خارج شده است؟ + تصاویر بازیگر سینمای ایران سکته مغزی کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث راننده کامیون وحشتناک سرعت مصدومیت عکس ایران فیلم روزنامه تهران زن قتل تروریست مشهور جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه

فرمانده کل انتظامی از توقیف تریلی با یک تن "شیشه" خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک ماه ابتدایی سال 1403 بیش از 3 هزار و 100 کیلوگرم انواع موادمخدر در پایتخت کشف شده است.

وی افزود: یک تریلی حامل محموله هزار و 118 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه توقیف شده است. این محموله بزرگترین محموله شیشه است که کشف شده و مقصدش تهران بوده است.

محمدیان گفت: این محموله حدود 24 تن سنگ معدنی بود که موادمخدر شیشه در آن جاساز شده بود و با کار اطلاعاتی 3 الی 4 ماهه ماموران پلیس توانستند این محموله را کشف کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این محموله 3 متهم اصلی دارد، تأکید کرد: اگر این محموله کشف نمی‌شد می‌توانست باعث نابودی هزاران جوان شود.

دستگیری بیش از 3200 خرده فروش موادمخدر در کشور طی 2 روز

وی با بیان اینکه کشفیات موادمخدر 20 درصد افزایش داشته است، گفت:  3 هزار و 200 نفر خرده فروش از ابتدای سال تا کنون دستگیر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم)
  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • فیلمی عجیب و باورنکردنی از کشف یک تن شیشه در یک تریلی + ویدئو
  • ◄ جهش قیمت کامیون و تریلی از زیر 500 میلیون به باشگاه میلیاردی ها !
  • ببینید | کشف یک تن شیشه از بار تریلی سنگ معدن
  • فیلم| توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران!
  • لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی! + ویدئو
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه
  • فیلم/ کشف یک تن شیشه از بار تریلی سنگ معدن