Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم آغاز به کار نهمین مجلس دانش آموزی گفت: امروز برگ زرین دیگری در مردمسالاری دینی ما رقم می خورد. آموزش و پرورش مهمترین و بزرگترین ماموریت تمدن سازی کشور را به عهده دارد و یکی از این راه ها از همین مجلس دانش آموزی می گذرد.

وی ادامه داد: یکی از کارکردهای مجلس دانش آموزی تمرین مهارت های اجتماعی و فردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه دانش آموزی به این مهم توجه کند که خود را برای آینده دارد آماده می کند. ۱۴ میلیون دانش آموزی که در مدارس ما تحصیل می کنند امید آینده کشور هستند. نمایندگان این مجلس از اقصی نقاط کشور کنار یکدیگر جمع می شوند و مهارت زیستن با یکدیگر را تمرین می کنند. جامعه امروز ما به شدت به مقاومت و پایداری نیاز دارد. اینجا جای تمرین همین موارد است.

بطحایی بیان کرد: یکی از مشکلات و موانع ما در آموزش و پرورش این است که برنامه های درسی ما مطابقت کامل با نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان ندارد. این یکی از نقاط ضعف آموزش و پرورش است که پیامدهایی به جا گذاشته است مثل اینکه مدارس نمی توانند دلبستگی لازم را برای دانش آموزان ایجاد کند. ما چیزهایی می آموزیم که ارتباطش با نیازهای فردی و اجتماعی ما کم است. بنابراین دانش آموزان با سختی مدرسه می روند. ما وظیفه داریم ارتباط محتوا و نیاز دانش آموزان را کامل کنیم. این یعنی تحولی که مورد نظر ماست.

در حال تکمیل....

کد خبر 4429356 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد بطحایی مجلس دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش اربعین ۹۷ نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان تامین اجتماعی محمد علی افشانی سردار حسین اشتری بیمه پلیس راهور محسن هاشمی اربعین 97 سازمان محیط زیست بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان حمیدرضا خان محمدی در آئین افتتاحیه سالن‌های ورزشی جدید الاحداث استان هرمزگان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزش دانش آموزی استان هرمزگان سی و چهار صدم متر مربع بود و با اضافه شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزشی استان به پنجاه صدم متر مربع رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ۲ هزار متر مربع به سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی استان هرمزگان اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان کرد: پروژه اولی که امروز افتتاح شد در روستای تالار شهرستان میناب بود که با زیر بنای ۷۰۴ متر مربع و هزینه‌ای قریب به ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته خان محمدی، دو پروژه ورزشی نیز در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس افتتاح شد که در ابتدا سالن چند منظوره زمزم واقع در پیامبر اعظم این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه دوم نیز سالن ورزشی آیت الله صدر در مرکز شهر بندرعباس بود که با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6081830

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده