Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:31:33 GMT

کارگاه غیر مجاز ریخته گری سرب در قرچک تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۳۶۷۵

کارگاه غیر مجاز ریخته گری سرب در قرچک تخریب شد

تهران-ایرنا- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک از کشف و تخریب یک کارگاه غیر مجاز ریخته گری سرب در این شهرستان خبر داد.

جواد نوراللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بازرسان شبکه بهداشت شهرستان قرچک در گشت های منطقه ای به یک کارگاه غیر مجاز ریخته گری سرب برخورد کردند که به صورت شبانه اقدام به ریخته گری سرب می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : این کوره ها در محدوده کوره های قدیمی آجر پزی منطقه فردیس به صورت مخفی احداث شده بود و گردانندگان آن با ذوب باطری های فرسوده اقدام به تولید سرب می کردند که اقدام آنان خلاف قوانین و بدون مجوز انجام می شد.
نوراللهی گفت: فعالیت این قبیل کارگاه های غیرمجاز به علت تولید گازها و پساب خطرناک باعث آلودگی آب و خاک و ایجاد بیماری های مختلف در انسان و دیگر موجودات می شود.
وی تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با اداره حفاظت محیط زیست و دستگاه قضایی ، این کارگاه تخریب و با تشکیل پرونده ، گردانندگان آن به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق ترهان واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرب ريخته گري ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از قلع و قمع تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این اقدام با حمایت دستگاه قضائی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان در اراضی روستای اغشت و باغبانکلا شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.

وی عنوان کرد: در اجرای عملیات آزادسازی این اراضی ۸۲ قطعه دیوارکشی به طول ۲۹ هزار و ۶۲۰ متر، ۱۴ مورد بنای ویلایی در حال ساخت، دو بنای تجاری غیرمجاز، ۲۵ مورد محوطه سازی، هشت آلاچیق و هفت استخر تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ ارزش ریالی این اراضی را ۵۲ هزار میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی شهرستان ساوجبلاغ با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 6085046

دیگر خبرها

  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد