Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا نسبت به تاثیر ابزار جنگ الکترونیکی روسیه در شرق مدیترانه نگران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سانا، مقامات آمریکا سیستم هشدار و اخطار را برای جنگنده های آمریکایی که در شرق منطقه مدیترانه پرواز می کنند، راه اندازی کردند و این اقدام به خاطر ترس از ابزار جنگ الکترونیکی روسیه است.

 

اسپوتنیک به نقل از مدیریت پروازهای آمریکا، اعلام کرد: این هواپیماها می توانند که ارتباط با سیستم رد یاب مکان از طریق ماهواره معروف به GPS را به دلایل غیر منتظره از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش کارشناسان، روسیه در سوریه درحال حاضر از« Karasukha 4» و « Getil» برای پارازیت استفاده می کند.

 

این کارشناسان بعید نمی دانند که روسیه سیستم دیگری به نام « Devnomorih» را به سوریه بیاورند و در آنجا مستقر کنند.

 

این هشدار مدیریت پرواز آمریکا، پس از سخنان اخیر «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه مبنی بر قصد مسکو بر راه اندازی پازایت های الکترومغناطیسی برای جلوگیری از ارتباط ماهواره ها و هواپیماها در سواحل سوریه و ممانعت از تعرض به خاک سوریه اعلام شده است./

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند شیراز اوقات فراغت مجلس خراسان جنوبي ارزانی نماز جمعه جنگ الکترونیکی آمریکا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد

جان کربی در گفت‌وگو با «ای‌بی‌سی» ادعا کرد: آنها [رژیم صهیونیستی] به ما اطمینان داده‌اند تا زمانی که فرصتی برای در میان گذاشتن دیدگاه‌ها و نگرانی‌هایمان با آنها داشته باشیم، به رفح نخواهند رفت.

این در حالی است که منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین گفت که برای آتش‌بس موقتی که واشنگتن می‌خواهد حداقل برای ۶ هفته ادامه پیدا کند، همچنان فشار وارد می‌کند.

کربی با اشاره به اینکه «شمار کامیون‌های کمک‌رسانی به شمال غزه در حال افزایش است»، اظهار داشت: آنچه ما به آن امیدواریم، این است که پس از ۶ هفته آتش‌بس موقت، شاید بتوانیم به چیزی پایدارتر دست یابیم.

وی همچنین ادعا کرد: اسرائیلی‌ها شروع به انجام تعهداتی کرده‌اند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از آنها خواسته است.

بر اساس گزارش رویترز، واشنگتن مدعی شده است که نمی‌تواند بدون یک برنامه‌ریزی بشردوستانه مناسب و قابل اطمینان،از عملیات [رژیم صهیونستی علیه] رفح حمایت کند.

این در حالی است که بایدن پنجم اردیبهشت ماه، قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان و ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تل آویو و کی‌یف را امضا کرد.

رویترز خاطرنشان می‌کند که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده قرار است هفته آینده به این منطقه سفر کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است