Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به نشست مشترک  خود با سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ناظر گمرکات خوزستان و مدیر کل گمرک آبادان گفت: البته یکسری نواقصی در گیت  خروجی وجود داشت که قرار شد این نواقص ظرف دو هفته رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار تحویل این گیت به گمرک با تعامل خوبی به انجام رسید، افزود: با این اقدام، کار کنترل کالاهای خروجی همراه مسافر در این گیت انجام می شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد تا انجام کار سبب رونق اقتصادی و اجرای کامل قوانین مناطق آزاد در شهرهای آبادان و خرمشهر (منطقه آزاد اروند) باشیم.

انتهای پیام/ د

تحویل گیت آبادان به اهواز به گمرک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند

روایتگری بیداری با محوریت تعریف مفهومی الگوی اول زن، تعریف مفهومی و بیان جنبش‌های الگوی دوم زن و تبیین الگوی سوم زن در بیانات رهبری برگزار شد. 

 دانشگاه صنعت نفت آبادان در این همایش میزبان دانشجویان و دانش آموزان ۳ دبیرستان متوسطه دوم آبادان و خرمشهر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی کیست؟
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند